Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

“Ριγκολέττο” του Τζουζέπε Βέρντι

03/05/2012

Άρθρο του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

 
Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Σερρών και ο Σύλλογος Φίλων Βιβλιοθήκης διοργανώνουν τον τρίτο κύκλο της σειράς κινηματογραφικών προβολών σημαντικών παραστάσεων όπερας κλασικού μπαλέτου και φολκλορικών υπερθεαμάτων. Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι να αναδείξει για ακόμη μια φορά τις μεγαλύτερες απολαύσεις του παγκόσμιου πολιτισμού που είναι η κλασική μουσική και το μπαλέτο. Οι προβολές θα γίνονται μια φορά το μήνα στο αμφιθέατρο της Βιβλιοθήκης, με ελεύθερη είσοδο.

Σας προσκαλούμε στην κινηματογραφημένη προβολή της Όπερας

“Ριγκολέττο” του Τζουζέπε Βέρντι
Με την Ορχήστρα και χορωδία της Όπερας της Ζυρίχης
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012 (ώρα 20,00)
Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης "Γεώργιος Καφταντζής"
Είσοδος ελεύθερη

Μια κατάρα για το γελωτοποιό του δούκα
Ένας απολυταρχικός κυβερνήτης, ο δούκας της Μάντοβας, λατρεύει το γυναικείο φύλο, ενώ αδιαφορεί για τους συζύγους και τους πατέρες των αγαπημένων του. Ο Ριγκολέττο, ο πιστός ακόλουθός του, τον βοηθά στις άνομες πράξεις του. Ο γελωτοποιός όμως πιστεύει πως μπορεί να προστατεύσει τη δική του ιδιωτική ζωή …..
Μουσική Διεύθυνση Νέλο Σάντι
Λιμπρέτο Φραντσέσκο Μαρία Πιαβέ


Ο γελωτοποιός που διασκέδασε τη λογοκρισία
Τα πρώτα χρόνια του 1850, όταν δηλαδή καταπιάστηκε με τη σύνθεση του «Ριγκολέττο», ο Βέρντι ήταν ήδη ο διασημότερος και ο πλέον περιζήτητος ιταλός συνθέτης όπερας στην Ευρώπη. Απαιτούσε εξωφρενικές αμοιβές για κάθε νέα δημιουργία του ενώ την ίδια στιγμή ήταν σε θέση να επιλέγει λίγο πολύ ελεύθερα τα θέατρα στα οποία τα καινούργια του έργα θα δοκιμάζονταν για πρώτη φορά. Όσο για τα συμβόλαια που υπογράφονταν, συχνά περιελάμβαναν όρους γύρω από τη διανομή της πρεμιέρας, ενώ όχι σπάνια ο Βέρντι επέλεγε το ίδιο το θέμα της νέας του όπερας με βάση τους ερμηνευτές που είχε στη διάθεσή του.
Καθώς μάλιστα η φήμη του μεγάλωνε ο συνθέτης κρατούσε ολοένα και περισσότερο για τον εαυτό του τη νευραλγική απόφαση της θεματικής επιλογής. Προτιμούσε έργα που είχαν ήδη δοκιμαστεί και αποδείξει την αξία τους ως πεζά κείμενα, δείχνοντας ιδιαίτερη αγάπη στα «εισαγόμενα» θέματα και κυρίως στα μελοδράματα της εποχής του ρομαντισμού: δημιουργίες του Λόρδου Βύρωνα, του Σίλερ, του Ουγκό ή ακόμη και των λιγότερο γνωστών συγχρόνων τους. Στη διάρκεια της αναζήτησης νέων θεμάτων ο Βέρντι επεσήμαινε μονίμως την ανάγκη «ασυνήθιστων» ηρώων και «δυνατών» καταστάσεων. Σκηνών δηλαδή στις οποίες οι χαρακτήρες θα μπορούσαν να έλθουν σε δραματική αντιπαράθεση.

Τα εμπόδια της κριτικής
Στο πλαίσιο αυτό ο συνθέτης είχε στον νου του την προσαρμογή ενός έργου του Ουγκό ¬ με λιμπρετίστα αρχικά τον Σαλβαντόρε Καμαράνο ¬ από τον Σεπτέμβριο του 1849. Ωστόσο ένα συμβόλαιο με το περίφημο θέατρο Φενίτσε της Βενετίας τον Απρίλιο του 1850 ήταν αυτό που έκανε τη νέα όπερα πραγματικότητα. Παρακινούμενος πιθανότατα από την τότε παρουσία στη Βενετία του περίφημου βαρύτονου Φελίτσε Βαρέσι ¬ ο οποίος είχε ερμηνεύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον «Μάκβεθ» το 1847 ¬ ο Βέρντι πρότεινε στον ποιητή Φραντσέσκο Μαρία Πιάβε τη διαμόρφωση του έργου του Ουγκό «Ο βασιλιάς διασκεδάζει» που αναφερόταν στον Φραγκίσκο Α' της Γαλλίας και εθεωρείτο μια «από τις μεγαλύτερες δημιουργίες του σύγχρονου θεάτρου».
Παρά την επιθυμία του ωστόσο ο συνθέτης φοβόταν τις αντιδράσεις της λογοκρισίας της εποχής. Και αυτό γιατί η όποια κριτική αντιμετώπιζε τότε για τις «θορυβώδεις» ενορχηστρώσεις, τις υπερβολικές απαιτήσεις ως προς τους ερμηνευτές και την αγάπη του για τις «ακραίες» πλοκές ήταν πραγματικά αμελητέα σε σχέση με τα προσκόμματα που παρενέβαλλαν οι πολυδαίδαλοι κρατικοί μηχανισμοί στην εν γένει καλλιτεχνική έκφραση στο μεγαλύτερο τμήμα της Ιταλίας.
Στο Μιλάνο μάλιστα και στη Νάπολι ¬ πιθανότατα όμως και αλλού ¬ οι λογοκριτές παρακολουθούσαν ακόμη και τις πρόβες των κοστουμιών προκειμένου να βεβαιωθούν ότι το ανέβασμα ενός έργου δεν «προσέβαλλε» το θρησκευτικό, ηθικό και πολιτικό κατεστημένο. Καθώς όμως η αυστηρότητα παρουσίαζε μεγάλη ποικιλία από πόλη σε πόλη και η λογοκρισία στον Βορρά ¬ όπου εστιάστηκε η πρώιμη καριέρα του Βέρντι ¬ ήταν περισσότερο ελαστική από ό,τι στη Ρώμη ή στη Νάπολι, ο συνθέτης αντιμετώπισε μικρές μόνο δυσκολίες στις πρώτες του όπερες. Ο «Ναμπούκο», για παράδειγμα, είδε επανειλημμένως το φως της σκηνής χωρίς η λογοκρισία να αναμειχθεί καθόλου, ενώ ο επαναστατικός «Ερνάνης» γνώρισε εμπόδια μάλλον ασήμαντα. Μετά το 1848 ωστόσο η κατάσταση χειροτέρευσε. Οι μεταρρυθμίσεις του Πίου Θ' που είχαν μόλις προηγηθεί αλλά και οι επαναστάσεις της εποχής είχαν μετατρέψει το θέατρο σε χώρο πολιτικών αντιπαραθέσεων, ενώ παράλληλα η αφοσίωση του Βέρντι στην υπηρεσία των ιταλικών εθνικών επιδιώξεων ήταν αδιαφιλονίκητη.

Η πρώτη απαγόρευση

Καθώς λοιπόν ο συνθέτης αντιμετώπιζε ανάλογους προβληματισμούς ως προς το εγχείρημα της προσαρμογής του έργου του Ουγκό, ο Πιάβε κατόρθωσε να τον καθησυχάσει και έτσι η γέννηση της νέας όπερας προχώρησε υπό τον αρχικό τίτλο «Η κατάρα». Το καλοκαίρι του 1850 όμως οι ενδείξεις που έφθαναν από τη Βενετία ως προς την καταλληλότητα του θέματος δεν ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικές. Ο Βέρντι εν τούτοις επέμεινε να συνεχίσει και ως τον Οκτώβριο του ίδιου έτους η διανομή της πρεμιέρας είχε ήδη οριστικοποιηθεί, ενώ ο Πιάβε είχε παραδώσει το δοκιμαστικό λιμπρέτο. Ο συνθέτης ασχολούνταν ακόμη με τον «Στιφέλιο» στην Τεργέστη και πιθανότατα δεν καταπιάστηκε με τη σύνθεση ως τα τέλη Νοεμβρίου. Αμέσως μετά η κρατική λογοκρισία παρενέβη. Επισημαίνοντας «την αηδιαστική ανηθικότητα και την αισχρή κοινοτοπία» του λιμπρέτου απαγόρευσε πλήρως την παρουσίαση της όπερας στη Βενετία. Ο Βέρντι εξαγριώθηκε, κατηγόρησε τον Πιάβε και αρνήθηκε να συνθέσει κάποια άλλη καινούργια όπερα αντιπροτείνοντας στο Φενίτσε τον «Στιφέλιο».
Παρ' όλα τα δεδομένα ο Πιάβε δεν εγκατέλειψε την ιδέα. Βιάστηκε μάλιστα να προχωρήσει στις αναγκαίες τροποποιήσεις που πίστευε ότι θα γίνονταν αποδεκτές. Έδωσε στο έργο τον τίτλο «Ο Δούκας της Βαντόμ» και πράγματι έκαμψε τις αντιρρήσεις της λογοκρισίας. Έτσι, η έγκριση δόθηκε τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Ο Βέρντι πάντως παρέμενε ακλόνητος. Σε μια μακροσκελή επιστολή που απέστειλε στις 14 του ίδιου μήνα επεσήμαινε ό,τι ο ίδιος θεωρούσε αναγκαίο για την όπερα και για τον... Τριμπολέτο, όπως λεγόταν τότε ο βασικός πρωταγωνιστής. Ως το τέλος του μήνα ο τελικός συμβιβασμός είχε επιτευχθεί, οπότε η όπερα απέκτησε και τον οριστικό της τίτλο: «Ριγκολέττο».

Η υπόθεση του έργου

Η υπόθεση του έργου εκτυλίσσεται σε τρεις πράξεις. Ο Δούκας της Μάντοβας είναι ένας ηγεμόνας σκληρός και επιπόλαιος ενώ μοναδική του έγνοια είναι η κατάκτηση των γυναικών της περιοχής. Βοηθός στα σκοτεινά του σχέδια είναι ο γελωτοποιός του, ο καμπούρης Ριγκολέττο, ο οποίος στο βάθος όμως ζηλεύει και μισεί τον Δούκα. Ο Ριγκολέττο έχει μια κόρη, την Τζίλντα, την οποία κρατά μακριά από το παλάτι. Η κατάρα του κόμη Μοντερόνε, του οποίου την κόρη έχει ατιμάσει ο Δούκας, πέφτει πάνω στον Ριγκολέττο αφού εκείνος τον είχε χλευάσει προκειμένου να ικανοποιήσει το αφεντικό του. Το ίδιο κιόλας βράδυ αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για τον καμπούρη γελωτοποιό: Οι αυλικοί που τον αντιπαθούν κλέβουν την Τζίλντα για λογαριασμό του Δούκα. Η Τζίλντα όμως ήδη γνωρίζει και αγαπά τον γοητευτικό νεαρό αγνοώντας την πραγματική του ταυτότητα. Ο θυμός τού Ριγκολέττο είναι πράγματι τρομερός. Δεν διστάζει να πληρώσει έναν επαγγελματία δολοφόνο, τον Σπαραφουτσίλε, προκειμένου να σκοτώσει τον αφέντη του. Τότε η Μανταλένα, αδελφή του υποψήφιου δολοφόνου και επίσης γοητευμένη από τον Δούκα, πείθει τον αδελφό της να μη σκοτώσει τον νέο αλλά τον πρώτο άγνωστο που θα εμφανιστεί. Η Τζίλντα, που κρυφακούει τη συζήτηση, χτυπάει την πόρτα μεταμφιεσμένη σε ζητιάνο, θυσιάζοντας με τον τρόπο αυτόν τη ζωή της για τον άνθρωπο που αγαπά. Καθώς ξεψυχά στα χέρια του ίδιου του πατέρα της, από το βάθος της σκηνής ακούγεται το ερωτικό τραγούδι του Δούκα...
Η πρεμιέρα του έργου δόθηκε στο θέατρο Φενίτσε της Βενετίας στις 11 Μαρτίου 1851 σημειώνοντας τεράστια επιτυχία, ενώ παρά τα συνεχιζόμενα προβλήματα με την τοπική λογοκρισία η όπερα έγινε σχεδόν αμέσως τμήμα του ρεπερτορίου γνωρίζοντας περισσότερα από 250 ανεβάσματα τα πρώτα δέκα χρόνια.

Ευελπιστούμε στην παρουσία σας στην προβολή
Για το Σύλλογο Φίλων Δημόσιας Βιβλιοθήκης Σερρών
Ο Πρόεδρος
Πασχάλης Λογαρνές
 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πληροφορίες άρθρου:

1930 προβολές

Αρέσει σε 2 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

23/03/2017 | Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

15/11/2016 | Πλάθοντας ευτυχισμένα παιδιά

01/03/2016 | Γυναικεία Δημιουργία 2016

04/02/2016 | Αφιέρωμα στον Σερραίο συγγραφέα και καθηγητή Κυριάκο Παπακυριάκου

01/02/2016 | Βραδιά όπερας

05/01/2016 | ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ (WHITE NIGHTS)

09/11/2015 | Ένα βότσαλο στη λίμνη

21/10/2015 | Ο Κώστας Κρομμύδας στις Σέρρες για την παρουσίαση του καινούριου του βιβλίου. Μη με Λησμόνει.

02/10/2015 | Ποια Ελένη;

17/09/2015 | Ψηφίδες ψυχολογίας: 4ος κύκλος περιόδου 2015-2016

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1906 | 

Οι Έλληνες κάτοικοι της Κλεπούσνας (Αγριανής) κατήγγειλαν προς τους Τούρκους την παρουσία στο χωριό τους ενόπλου βουλγαρικού σώματος, που τρομοκρατούσε και εκτελούσε συγχωριανούς τους.

1936 | 

Στον κινηματογράφο «Κρόνιον» προβάλλονταν η ταινία «Ξανθή Αφροδίτη» με την Μάρλεν Ντήτριχ και τον Κάρυ Γκράντ.

1965 | 

Η εφημερίδα «Ελληνικός Βορράς» έγραφε: «Παρουσία του Ανωτέρου Διοικητή Χωροφυλακής Ανατολικής Μακεδονίας συνταγματάρχου κ. Τζοβλά συνεχίσθησαν και σήμερον διά τρίτην κατά σειράν ημέραν, αι ανακρίσεις, δια την υπόθεσιν της εκρήξεως της χειροβομβίδος εις τα γραφεία των «Λαμπράκιδων». Πέπλος μυστηρίου εξακολουθεί να καλύπτη την πορείαν των ανακρίσεων, αι δε αρχαί είς ουδεμίαν ανακοίνωσιν προβαίνουν…».

1999 | 

(Παρασκευή) Δόθηκε η πρεμιέρα του θεατρικού έργου «Αντίο… Καλώς ήρθες» του Μ. Σλέϊντ από το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Σερρών.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
226 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
117393 προβολές από 1/12 έως 10/12
388046 προβολές τον προηγ. μήνα
338337 προβολές τον Οκτώβριο