Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

Το όνειρο που δεν τρέφεται με όνειρο εξαφανίζεται

15/07/2015

Άρθρο του Μιχάλη Σωτηρίου

 
Οι στιχοπλόκοι και οι ποιητές στην Ελλάδα όλων των χρόνων είναι άπειροι, γνωστοί και άγνωστοι. Έκφράζοντας τις συνθήκες καθημερινότητας. Όπως, αυτούς τους στίχους της Νίνας Ναχμία και μουσική δική του, ο Κώστας Χατζής αφιέρωνε στο Μίκη Θεοδωράκη το τραγούδι:
+
Πές μου τι κάνεις στα μπαράκια και στα πάμπ, εσύ που έπρεπε την πέτρα να τη στίβεις,
στ’ ανούσια παρτάκια βλέπεις βάμπ τον καημό σου στα σφηνάκια να τον πνίγεις.
Το ξέρω, εντάξει, πήρες μάστερ, ντοκτορά, οι «γέροι » σου έκαναν θυσίες να τα πάρεις,
όμως, κανένα αυτό δεν αφορά αν είσαι λόγιος, εργάτης ή μανάβης…

Αλλά και στο παγκόσμιο γλωσσολογικό θησαυροφυλάκιο, υπάρχουν λέξεις ή φράσεις που έχουν καθιερωθεί διαπολιτισμικά μέ διαδικασίες όπως το δάνειο και το αντιδάνειο. Πολλές από αυτές προέρχονται από την ελληνική γλώσσα και άλλες από πρωτόγονες κοινότητες.

Παράδειγμα, η λέξη ταμπού που σημαίνει κάτι το απαγορευμένο έχει τη ρίζα στις Πολυνησιακές γλώσσες. Απαγορευμένο μπορεί να είναι ένα πρόσωπο ή αντικείμενο που αν το αγγίξεις ή το χρησιμοποιήσεις μπορεί να σου προκαλέσει κάποιο κακό. Στην ουσία αποτελεί μια επιταγή της κοινωνίας, μια κοινωνική προκατάληψη, ένας κοινωνικός καταναγκασμός.
Το φετίχ στις πρωτόγονες θρησκείες ήταν ένα αντικείμενο λατρείας. Στην Ευρώπη, πιθανόν, εισήλθε μετά τον 15ο αιώνα μ.Χ. Μέχρι τον 19ο αιώνα αποδίδονταν σε κάθε τι υπερβολικά λατρεμένο. Στα τέλη αυτού του αιώνα τη χρησιμοποίησε ο Γάλλος ψυχολόγος Alfred Binet (1887). Με τον Φρόϋντ το φετίχ

συνδέεται με το φύλο, την έλξη τμημάτων του θηλυκού σώματος, τις σεξουαλικές προτιμήσεις και συμπεριφορά και μπορεί να αποτελεί ένα αντικείμενο-πηγή φαντασιώσεων ευχαρίστησης. Με μία ευρεία προσέγγιση το χρήμα μπορεί να ιδωθεί ως το φετίχ της οικονομίας.
Το Τοτέμ των Ινδιάνων είναι ένα ζώο που εκπροσωπεί ένα πνεύμα. Το τοτέμ του κάθε ανθρώπου σχετίζεται με το χρονικό σημείο της γέννησης. Κάθε τμήμα του έτους ονοματίζεται με ένα ζώο(ινδιάνικο ζώδιο), όπως αρκούδα, χήνα, λύκος, κουκουβάγια, γεράκι, κοράκι, κάστορας, ελάφι, φίδι, σολομός κ.α.

Ο Δρυοκολάπτης είναι το τοτέμ που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο 21 Ιουνίου μέχρι 21 Ιουλίου. Επειδή ο ήχος του ράμφους του πάνω στον κορμό του δέντρου αντιστοιχεί στο καρδιοχτύπι της Μητέρας Γής, θεωρείται ότι τα άτομα που γεννιούνται αυτή την περίοδο είναι ευαίσθητα στο συναίσθημα, αγαπούν με πάθος, εξαρτώνται από τα ανταποδοτικά συναισθήματα των άλλων, χάνοντας συχνά το μέτρο το οποίο χαρακτηρίζει τη δοτικότητά τους στους άλλους.

Το ΑΤΜ (Eι.Τι.εΜ.) μπήκε στη ζωή μας εδώ και αρκετά χρόνια. Μα από τις 27 Ιουνίου 2015, εκτός των οικονομικών, απέκτησε στοιχεία τοτεμικά, φετιχιστικά και ταμπού. Περιμένοντας και καρδιοχτυπώντας στα μισογεμάτα ή άδεια τραπεζικά Α.Τ.Μ. (Άδειο Το Μηχάνημα, σύμφωνα με το ευφυές χιουμοριστικό σχόλιο της Εφημερίδας των Συντακτών) νοιώθεις ότι λείπουν πολλοί άλλοι που θα έπρεπε να ήταν εκεί. Για να δούν τα αποτελέσματα των στάσεων, προτάσεων, αποφάσεων και απαιτήσεών τους. Όπως, το ηγετικό στελεχιακό δυναμικό της Ευρωζώνης μαζί με το διοικητικό, τεχνικο-οικονομικό προσωπικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης που εκτελούσε τις παραγγελίες και αποφάσεις μιάς ανομοιογενούς (όσον αφορά τις προθέσεις και τα συμφέροντα) ομάδας ηγετών χωρών με αποκλίνοντα οικονομικά μεγέθη από το μέσο όρο της Ευρώπης. O οικονομικός-λογιστικός ορθολογισμός παράγει δυστυχία στο ανθρώπινο και κοινωνικό κεφάλαιο αντίστοιχη της οικονομικής αφρόσυνης διαχείρησης των υλικών πόρων και κεφαλαίων. Χρειάζονται θεσμικοί μηχανισμοί αναδιανομής του πλούτου σε μια κοινότητα, όπως η Ευρώπη, όταν η συσσώρευση του πλούτου φτάνει να είναι ανισομερής,για οποιοδήποτε λόγο. Αν σήμερα είχε φωνή ο Αντόνιο Πόρτσα θα τους έλεγε:

Σ’αυτούς πού δέν έχουν περισσότερες δυνατότητες2
είναι δίκαιο να συγχωρούν κάποιες αδυνατότητες.

Στο πλάϊ τους, επίσης, θα έπρεπε να είχαν θέση ξένα και εγχώρια (όλων των τάσεων) κομματικά επιτελεία από το κοινοβουλευτικό φάσμα και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Που όλα τα χρόνια της κρίσης δεν απέφευγαν τον εμβολιασμό της κοινής γνώμης με φοβικά (κυρίως μικρο-οικονομικά, συντεχνιακά) σοφιστικά αλλά όχι σοφιστικέ ενημερωτικά επιχειρήματα. Με αποτέλεσμα άγονους κοινωνικούς αυτοματισμούς, ομαδοποιήσεις και πολλά λόγια μα λίγες ουσιαστικές πράξεις.

Το πρόβλημα της Ευρώπης, της Ελλάδας(από και προς το εσωτερικό της) αλλά και πέραν του Ατλαντικού και της Μεσογείου, όμως, δεν είναι απλά μόνο το οικονομικό. Το κυρίαρχο πρόβλημα συνεχίζει να είναι αυτό των ιδεολογιών που διέπει την πολιτική πρακτική καθοδήγησης των λαών από τις ηγέτιδες(οικονομικά) χώρες. Παράδειγμα, το διογκούμενο (στην Ευρώπη) μεταναστευτικό όνειρο πολιτών εξαιτίας κακών οικονομικών και πολιτικών-κοινωνικών συνθηκών. Που, θέλουμε δεν θέλουμε, εστιάζουμε ή όχι, αποτελεί ένα σοβαρό ευρωπαϊκό πρόβλημα του αιώνα) δείχνει ακριβώς τι λάθη έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν οι πλούσιες χώρες έναντι των λιγότερο πλούσιών ή των φτωχών. Με συνέπειες σοβαρές, οικονομικές, πολιτικές και πολιτιστικές για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Όσο, στην Ευρώπη η ανακατανομή του πλούτου αντιμετωπίζεται ώς πρόβλημα ενός οικονομοτεχνικού ταμπού και δεν αντιμετωπίζεται ολοκληρωμένα σε παγκόσμιο επίπεδο, τόσο το μεταναστευτικό πρόβλημα θα επηρεάζει καθοριστικά τους πληθυσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ευρωπαϊκή πολιτική-οικονομική πρακτική, αντί να οδηγεί σε φτωχοποίηση τις περιφερειακές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (και όχι μόνο της Ευρωζώνης) οφείλει να τις ενδυναμώσει οικονομικά με μεταφορά πλούτου από τις κεντρικές ευρωπαϊκές χώρες. Να συμβάλλουν, έτσι, στην οικονομική ανάπτυξη των περιφερειακών ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Ελλάδα) αλλά και τίς χώρες αφετηρίας των εξωτερικών μεταναστών που δε φτάνουν ,ίσως, ποτέ στις χώρες που ονειρεύονται.
Η μυωπική αντιμετώπιση του μεταναστευτικού με απαγορεύσεις και αποκλεισμούς (όταν εισέρχονται στην Ευρώπη) δεν επωάζει μόνο τα αυγά φιδιών, οδηγεί την Ευρώπη σε πολλαπλή κρίση. Άλλωστε, άν ασχοληθούμε με μιά βασική αναδίφηση της Ιστορίας της Ελλάδας και της Ευρώπης, εύκολα θα διαπιστώσουμε τα πολλαπλά μεταναστευτικά ρεύματα που υπήρξαν στον Ευρωπαϊκό χώρο και διαμόρφωσαν( κατά εποχές) την ευρωπαϊκή ανθρωπογεωγραφία, με συρράξεις αλλά και εμπλουτισμό του πολιτισμού και της οικονομικής ισχύος.

Υπάρχουν πράγματα που δε χωράνε στο άπειρο.Θα3
χώραγαν στα χέρια μου αν τα είχα στα χέρια μου.

Σήμερα, η χώρα μας μπορεί με μεγάλη λαϊκή στήριξη να επιταχύνει την πρόοδό της κερδίζοντας αρκετό
χρόνο ώστε να μειωθούν η αναπτυξιακή στασιμότητα, η φτώχεια, η δυστυχία. Χρειάζεται συνεργατισμός σε ιδέες και ενέργειες σε όλους μας. Με με μια νέα ώση αισιοδοξίας των νέων που είχαν αποκλειστεί-παροπλιστεί πρόωρα από την αγορά εργασίας παρά τον πλούτο των ικανοτήτων τους. Χωρίς να κοιτάζουμε στο παρελθόν,χωρίς αλληλοαποκλεισμούς.

______________________________________________________________________________________________________________
1,2,3. Αντόνιο Πόρτσα, Φωνές. Ιταλοαργεντινός συγγραφέας (1885-1968).

Μιχάλης Σωτηρίου

Πληροφορίες άρθρου:

2890 προβολές

Αρέσει σε 172 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

23/06/2016 | Κοινωνία και πολιτική στον καθρέφτη του 21ου αιώνα

01/03/2016 | ΔΙΧΟΣΤΑΣΙΑ, ΥΒΡΙΣ, ΑΤΗ, ΝΕΜΕΣΙΣ και ΤΙΣΙΣ

05/01/2016 | Το χιόνι που θερμαίνει

15/12/2015 | Τα Χριστούγεννα του κυρ Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη

02/10/2015 | ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ, ΑΧΜΕΤ ΚΑΙ ΜΟΣΚΩΒ ΣΕΛΗΜ

17/09/2015 | Ο ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ MARCO BOZZARI

27/08/2015 | Βενετία και Μετάσταση της Θεομήτορος

28/05/2015 | Των αγγέλων οι φύλακες

02/04/2015 | Οι κανόνες είναι κανόνες

23/03/2015 | Τράπεζα φιλοξενίας

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1918 | 

Στον τομέα της λίμνης Δοϊράνης η Μεραρχία Σερρών και Κρήτης σε συνεργασία με τμήματα εγγλέζων στρατιωτών εξαπέλυσαν μια τρομερή επίθεση κατά του βουλγαρικού στρατού αλλά οι απώλειές τους ήταν βαρύτατες. Μόνο από τη Μεραρχία Σερρών υπήρξαν 326 οπλίτες νεκροί, 609 εξαφανισθέντες, 1579 τραυματίες και 36 νεκροί αξιωματικοί.

1918 | 

Οι Βούλγαροι κατακτητές αποχώρησαν και πάλι από την πόλη των Σερρών παίρνοντας μαζί τους ό,τι μπορούσαν να πλιατσικολογήσουν και να μεταφέρουν.

1930 | 

Θεμελιώθηκε το μέγαρο όπου στεγάσθηκαν τα γραφεία της «Ένωσης Γ. Συνεταιρισμών Ν. Σερρών» και το οποίο κόστισε 1.110.000 δραχμές. Την εποχή εκείνη «Η Ένωση Γ, Συνεταιρισμών Ν. Σερρών» αριθμούσε ως μέλη 131 συνεταιρισμούς του Νομού και περίπου 20.000 συνεταιριστές - όσους καμιά άλλη ένωση στην Ελλάδα - με ευρωστότερους οικονομικά αυτούς της Ν. Ζίχνης, της Πρώτης και της Νιγρίτας.

1931 | 

Πραγματοποιήθηκαν στις Σέρρες οι Α΄ ποδηλατικοί αγώνες με διοργανωτή το σύλλογο του «Ορφέως», στους οποίους πρώτευσε ο «Ηρακλής» με δεύτερο στη βαθμολογία τον «Ορφέα», τρίτο το νεοϊδρυθέντα «Άτλαντα» και τέταρτο τον «Πανσερραϊκό».

1938 | 

Στον θερινό κινηματογράφο «Τιτάνια» προβλήθηκε η ταινία «Το πράσινο φως» με τον Έρολ Φλιν και την Ανίτα Λουϊζ καθώς και η ταινία «Μάνυα» με την Όλγα Τσέχοβα.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
226 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
327746 προβολές από 1/9 έως 18/9
473553 προβολές τον προηγ. μήνα
456506 προβολές τον Ιούλιο