Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

Ψηφιακό Μουσείο Τύπου: H απάντηση της Διάβασης Πεζών

15/04/2016

Άρθρο της Διάβασης Πεζών

 
Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα του δημοσιογράφου Γιάννη Δελή, επανερχόμαστε στο ζήτημα του ψηφιακού μουσείου τύπου για να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας απέναντι στα όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες.

Κατ’ αρχάς θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε το αυτονόητο. Η Διάβαση Πεζών είναι δημοτική κίνηση του Δήμου Σερρών και μέσα στα καθήκοντά της είναι και ο έλεγχος των πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής. Το ψηφιακό μουσείο τύπου εμπίπτει στην αρμοδιότητα της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. κι έτσι έχουμε κάθε λόγο να παρακολουθούμε τη πορεία του και να καταθέτουμε τους προβληματισμούς μας. Αυτό είναι κατανοητό στην Επιχείρηση η οποία άλλωστε μέσα από το δελτίο τύπου της αναγνωρίζει πως «με την άσκηση κριτικής κι ελέγχου δεν αποβλέπουμε στην αποδόμηση του εγχειρήματος αλλά στην αγωνία για επιτάχυνση της όλης προσπάθειας».

Δεν ισοπεδώνουμε καμία προσπάθεια κι αυτό μπορεί κανείς να το αντιληφθεί στην εξής αρχική μας τοποθέτηση «πιστεύουμε στην ιδέα μιας ψηφιακής πλατφόρμας με νέα και αφιερώματα τοπικού ενδιαφέροντος και στο πολύτιμο ρόλο της δημοσιογραφικής υποστήριξης στην επιτυχία του εγχειρήματος». Η διαφωνία μας, όπως αυτή αρχικά εκφράστηκε από τη Δημοτική μας Σύμβουλο κα Τάνια Γεωργούλα στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, έχει να κάνει αποκλειστικά με τον τρόπο λειτουργίας της ιστοσελίδας και τις εμφανείς ελλείψεις της. Εάν ισοπεδώναμε τη προσπάθεια εδώ και καιρό θα ζητούσαμε από τον Πρόεδρο της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. να αναθεωρήσει την αναγκαιότητα ύπαρξης της ιστοσελίδας. Αντίθετα, ο προβληματισμός και η πρόταση που καταθέσαμε αποσκοπούν στην βελτίωση αυτής.

Στο αρχικό δελτίο τύπου πιστεύουμε πως ήμασταν ξεκάθαροι ως προς τον αποδέκτη της κριτικής που δεν είναι άλλος από τον Πρόεδρο της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. Δεν κάναμε πουθενά λόγο για απευθείας ανάθεση, ούτε αφήσαμε κάποια αιχμή στο πρόσωπο του δημοσιογράφου. Για την ακρίβεια, περιοριστήκαμε στην αναφορά «Το οικονομικό αντίτιμο για την λειτουργία της ιστοσελίδας ανέρχεται στα 3.600 € τον χρόνο». Αναλυτικά, το αντικείμενο της σύμβασης είναι το εξής «H λειτουργία του Ψηφιακού Μουσείου Τύπου της Κ.Ε.ΔΗ.Σ και η δημοσιογραφική τεχνολογικά υποστήριξη της επικαιρότητας της επιχείρησης». Από ευγένεια, επιλέξαμε να μην αναφερθούμε στο δεύτερο σκέλος αλλά κρίνουμε πλέον απαραίτητο να υπενθυμίσουμε πως η ιστοσελίδα της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. εδώ και πάρα πολλούς μήνες δεν λειτουργεί, οπότε αναρωτιόμαστε για ποια δημοσιογραφική τεχνολογικά υποστήριξη της επικαιρότητας γίνεται λόγος. Βέβαια, στην επιστολή του ο δημοσιογράφος αναφέρει πως έστησε από την αρχή το γραφείο τύπου και είναι σε επαφή με δημοσιογράφους στέλνοντας δελτία τύπου. Εάν όντως έτσι έχουν τα πράγματα τότε επεκτείνουμε τη κριτική μας απέναντι στον Πρόεδρο της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. για την επιλογή του να συνεχίσει τη παράδοση άλλων φορέων (π.χ. Δ.Ε.Υ.Α.Σ.) και να δημιουργήσει γραφείο τύπου σε μια τέτοιου μεγέθους επιχείρηση. Πόσα δελτία τύπου πια αναρτά η Κ.Ε.ΔΗ.Σ. το μήνα που να μη μπορούν να εξυπηρετηθούν από τους υπαλλήλους της επιχείρησης;

Δεν «ξεχάσαμε» να αναφέρουμε την ολοκλήρωση της παραγωγής ενός ντοκυμαντέρ για την Αμφίπολη καθώς η θετική ανταπόκριση της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. στη πρόταση μιας διαδικτυακής ιστοσελίδας για χρηματοδότηση ενός έργου πέρα από τα όρια του Δήμου Σερρών δεν αποτελεί μέρος της εξάμηνης σύμβασης των 1.750 € για τη λειτουργία του ψηφιακού μουσείου και άρα δεν απασχόλησε τη κριτική μας. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια πρόταση της διαδικτυακής ιστοσελίδας fonh.gr στην οποία ζητάει από τη Κ.Ε.ΔΗ.Σ. και το Ψηφιακό Μουσείο Τύπου την συνεισφορά στη παραγωγή του ντοκυμαντέρ με το ποσό των 500 € (Αρ. Συνεδρίασης 6/28.05.2015, Αρ. Απόφασης 79/2015, ΑΔΑ: Β8ΒΓΟΛΜΠ-ΤΚΑ). Για την ιστορία αντιγράφουμε από το πρακτικό πως η δημοτική μας σύμβουλος «τόνισε ότι πρόκειται για μια θετική προσπάθεια, ωστόσο ανέφερε ότι θα καταψηφίσει, καθώς με αυτό το ποσό θα ήθελε να προβληθεί ο Δήμος Σερρών».

Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα αισθητικής. Αλίμονο, δεν θα κατηγορούσαμε ποτέ τον δημοσιογράφο πως δεν ενημερώνει τα πρωτοσέλιδα μέσα από την εφαρμογή Siris. Αντίθετα, θα ήμασταν ικανοποιημένοι εάν δεν αναρτούσε κανένα άλλο παρόμοιο video καθώς θεωρούμε την εφαρμογή κακόγουστη. Μάλιστα προτείνουμε στη Κ.Ε.ΔΗ.Σ. να υιοθετήσει τον παραδοσιακό και πιο φιλικό στο χρήστη τρόπο παρουσίασης των πρωτοσέλιδων, δηλαδή την απλή ανάρτησή τους με δυνατότητα μεγέθυνσης της εικόνας. Επιπλέον, σχετικά με τον συλλογισμό «δεν λαμβάνω τα emails με τα πρωτοσέλιδα ορισμένων εφημερίδων κι αυτό γιατί λειτούργησαν τους θερινούς μήνες με μειωμένο προσωπικό που όπως έμαθα εργαζόμενοι είναι σε αναγκαστική άδεια λόγω της οικονομικής κρίσης και των capital controls», αφού αντιπαρέλθουμε το γεγονός πως είμαστε πια στον μήνα Απρίλιο και το καλοκαίρι έχει προ πολλού περάσει, επανερχόμαστε στη πρότασή μας περί συντονισμού μεταξύ Κ.Ε.ΔΗ.Σ. και Δήμου (που λαμβάνει όλες τις εφημερίδες) για την εύρυθμη λειτουργία της ενότητας αυτής. Επίσης προτείνουμε τη δημιουργία πεδίου αναζήτησης (search) πληροφοριών με λέξεις – κλειδιά, κάτι που επίσης δεν υπάρχει. Κατά τα άλλα, λυπούμαστε εάν η αναφορά μας στο video με τα πρωτοσέλιδα της δολοφονίας του JFK αποτιμήθηκε ως ισοπέδωση της προσεκτικής και σε βάθος έρευνας αλλά ο σκοπός μας ήταν να αναδείξουμε τις αδυναμίες της ιστοσελίδας ενισχύοντας το επιχείρημα της αναδιάρθρωσης του περιεχομένου.

Ως τελευταίο αλλά εξαιρετικά σημαντικό αφήσαμε τον υπαινιγμό πως η δημοτική μας σύμβουλος, η κα Τάνια Γεωργούλα δεν ασκεί «καλοπροαίρετη κριτική, αλλά πρόκειται για ένα πολιτικό παιχνίδι εντυπώσεων και δημιουργίας αρνητικού κλίματος για την προσπάθεια κι εργασία μου. Όλος αυτός ο θόρυβος ήταν τεχνητός και ήταν μόνο για κομματικά παιχνίδια». Πρώτον, υπενθυμίζουμε πως η κα Γεωργούλα από το Μάιο του 2015 έθεσε τον προβληματισμό – αλήθεια, άλλαξε κάτι; Όχι. Δεύτερον, αναρωτιόμαστε τι άραγε συνιστά καλοπροαίρετη κριτική – σύμφωνα πάντα με τον συλλογισμό αυτό – όταν δίνεται τόσο μεγάλο περιθώριο βελτίωσης αλλά κι όταν ακόμη δημοσιοποιείται ο προβληματισμός, αυτός δεν είναι καταγγελτικός και μηδενιστικός αλλά στη λογική της βελτίωσης. Τρίτον, ποια είναι τα κομματικά παιχνίδια για τα οποία μιλάει ο δημοσιογράφος; Εάν παρακολουθούσε τη δημοτική μας κίνηση θα ήξερε πως δεν είμαστε «κομματικοί», δεν κάνουμε «παιχνίδια» και ούτε αντιπολιτευόμαστε στο πλαίσιο «εντυπώσεων και δημιουργίας αρνητικού κλίματος». Η Διάβαση Πεζών απέδειξε μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο πως έχει το πολιτικό θάρρος και αναλαμβάνει το πολιτικό κόστος να υψώνει τη φωνή της όπου θεωρεί σωστό, βάζοντας στην άκρη την επικοινωνιακή ασφάλεια και την πολιτική του εντυπωσιασμού.

Για εμάς το ζήτημα του ψηφιακού μουσείου τύπου κλείνει εδώ. Ελπίζουμε να δοθεί ένα τέλος στη καχυποψία με την οποία αντιμετωπιστήκαμε και να σταθεί η συζήτηση αυτή η αφορμή για μια νέα, περισσότερο δημιουργική περίοδο του Ψηφιακού Μουσείου Τύπου.

Διάβαση Πεζών

Πληροφορίες άρθρου:

2441 προβολές

Αρέσει σε 1 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

06/05/2016 | Αλλότρια συμφέροντα σε βάρος της Διάβασης Πεζών και της τοπικής κοινωνίας

24/02/2016 | Βιβλιοπαρουσίαση

08/12/2015 | Αρχαιολογικοί Χώροι, Μνημεία και Πολίτες. Το παράδειγμα του Διαζώματος

30/11/2015 | Το επικοινωνιακό έλλειμμα του Απολογισμού της Δημοτικής Αρχής

18/09/2015 | Παρέμβαση στον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΣ για προστασία των κοινωνικά ευπαθών ομάδων

20/07/2015 | Σίτιση του Μουσικού Σχολείου Σερρών

06/04/2015 | Ιστορική ευκαιρία η διεκδίκηση των πρώην στρατοπέδων

15/01/2015 | Αδικαιολόγητη καθυστέρηση της Δημοτικής Αρχής στην έγκριση διαγωνισμού σίτισης των μαθητών του Μουσικού σχολείου

17/12/2014 | Διαχείριση Απορριμμάτων

12/08/2014 | Οι ποδηλατόδρομοι της πόλης και ο αποχαρακτηρισμός τμημάτων της Εθνικής Οδού Σερρών – Δράμας εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος των Σερρών

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1941 | 

(Ώρα 05.15΄). Άρχισε η μάχη των Οχυρών του Ρούπελ. Ισχυρές γερμανικές δυνάμεις, εφοδιασμένες με σύγχρονα πολεμικά μέσα προσέβαλλαν τις περιορισμένες ελληνικές δυνάμεις, αρχικά εναντίον των τμημάτων προκαλύψεως που βρίσκονταν στα υψώματα Ντεμύρ Καπού, για να γενικευθεί η επίθεση στα αμέσως σε όλο το μέτωπο των 40 περίπου χιλιομέτρων. Οι Γερμανοί χρησιμοποίησαν εναντίον των δεκαεννιά συνολικά τόπων θυσίας, όπως κατέληξαν να γίνουν τα οχυρά με τον συνολικό αριθμό των 8.300 υπερασπιστών τους, περισσότερα από 800 αεροπλάνων τύπου «στούκας». Το ελληνικό πολεμικό ανακοινωθέν της ημέρας αυτής έλεγε: «Από της 5.15 ώρας της σήμερον ο εν Βουλγαρία γερμανικός στρατός προσέβαλλεν απροκλήτως τα ημέτερα στρατεύματα της ελληνικής μεθορίου. Αι δυνάμεις μας αμύνοναι του πατρίου εδάφους… Ισχυραί γερμανικά δυνάμεις, εφοδιασμέναι με τα πλέον σύγχρονα πολεμικά μέσα, με υποστήριξιν αρμάτων, αφθόνου βαρέος πυροβολικού και πολυαρίθμου αεροπορίας, προσέβαλον από της πρωίας της σήμερον επανειλημμένως τας θέσεις μας, ων αμύνονται μόνον ελληνικά δυνάμεις λίαν περιωρισμέναι. Καθ' όλη την ημέραν διεξήχθη σφοδρότατος αγών εις τας κυριοτέρας ζώνας της παραμεθωρίου προς Βουλγαρίαν περιοχής ιδιαιτέρως δε εις την περιοχήν Μπέλες και την κοιλάδα του Στρυμόνος…».

1941 | 

Σκοτώθηκε μαχόμενος ο έφεδρος Επιλοχίας πεζικού Δημήτριος Ίτσιος από τα Πορόϊα, επικεφαλής των ανδρών του θρυλικού πολυβολείου Π-8 κατά την εισβολή των Γερμανών. Από τους πρώτους νεκρούς εκείνης της ημέρας ήταν οι Ανωπορογιώτες υπερασπιστές πολυβολείων: Κορδένης Δημήτριος, Αργυρίου Αργύριος, Χουρσουτίδης Παναγιώτης.

1952 | 

Στο Δημοτικό γήπεδο Σερρών η ποδοσφαιρική ομάδα του «Απόλλωνα» κέρδισε την ομάδα του «Ηρακλέους» με σκορ 1- 0.

1954 | 

(Τρίτη) Η εφημερίδα «Φως» έγραψε: «Το Σιδηρόκαστρον είναι η πρώτη πόλη της Βορ. Ελλάδος, μας λέγει ο κ. Σακαλίδης, εις την οποίαν ιδρύθη Συντονιστικόν Γραφείον του Ελλην. Συναγερμού, με πλήρες δίκτυον εις όλας τας κοινότητας της Σιντικής και του οποίου προΐσταται ο ίδιος. Ομοίως υπάρχει και γυναικεία επιτροπή Ελλ. Συναγερμού, την οποίαν αποτελούν οι κ.κ. Τρένου, Γκουγλέρη, Βασματζίδου και οι δίδες Σούργου και Ευαγγελίδου. Η δράσις της ως άνω επιτροπής εις όλας τας εκδηλώσεις της εθνικής και κοινωνικής ζωής του τόπου είναι αξία πάσης εξάρσεως…».
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
226 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
27556 προβολές από 1/4 έως 6/4
206881 προβολές τον προηγ. μήνα
267497 προβολές τον Φεβρουάριο