Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

Ο Δήμαρχος, τα παπαγαλάκια του και ο ρατσισμός

25/10/2016

Άρθρο του Παναγιώτη Κοτρώνη

 
Θλίβομαι κι εγώ πράγματι και αηδιάζω τόσο με το δήμαρχο όσο και με τα άβουλα παπαγαλάκια του, τα οποία ούτε στιγμή δεν σκέφτηκαν να επεξεργαστούν λίγο αυτά που είπε ο «θεός» τους, Πέτρος Αγγελίδης.
Δεν σκέφτηκαν, ότι με αυτά που λέει ο ίδιος παραδέχεται πως γνώριζε για την άφιξη των προσφύγων, απλώς λέει τη δική του εκδοχή για τα όσα ειπώθηκαν.

Τι αποδεικνύεται λοιπόν από αυτά που ο ίδιος ο δήμαρχος παρουσιάζει ως υπερασπιστικά της άποψής του; Ότι η κυβέρνηση εδώ και ένα χρόνο ζήτησε από όλους τους δημάρχους του νομού Σερρών να υποδείξουν χώρους φιλοξενίας προσφύγων και δεν ανταποκρίθηκε κανείς. Με την αστεία δικαιολογία, πως δεν υπάρχουν χώροι απάντησε ο δήμαρχος. Γιατί όμως τότε κόπτεται τάχα για την υγιεινή των προσφύγων στο ΚΕΓΕ; Αφού δεν υπάρχουν κατάλληλοι χώροι, η κυβέρνηση τι έπρεπε να κάνει; Θεώρησε λοιπόν, ότι με την άρνησή του πως θα απέφευγε το πρόβλημα, το οποίο θα φορτωνόταν οι υπόλοιπο νομοί.

Τι ισχυρίζεται ο δήμαρχος για την επίμαχη συνάντησή μας; Πως του είπα, ότι θα έρθουν οι πρόσφυγες αλλά δεν του είπα πότε ακριβώς θα έρθουν. Η αλήθεια είναι ότι του είπα πολύ σύντομα δήμαρχε σε ημέρες ή το αργότερο τις επόμενες εβδομάδες. Γι’ αυτό ακριβώς παραλείπει και το εξής σημαντικό. Τον ρώτησα αν προτίθεται να παραχωρήσει το ΒΙΟΠΑ, μιας και νόμιζα ότι είναι δημοτικό ακίνητο. Ο ίδιος μου είπε ότι δεν είναι δημοτικό αλλά λειτουργεί με τη μορφή Α.Ε. και με πληροφόρησε ποιος είναι ο Πρόεδρος, τον οποίο συνάντησα την επόμενη ημέρα. Στη συνάντησή μας ο πρόεδρος μου τόνισε μετ’ επιτάσεως ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουν οι μέτοχοι μιας και είναι ιδιωτική Ανώνυμη Εταιρεία, επιπλέον στο χώρο του ΒΙΟΠΑ ήδη λειτουργούν δύο επιχειρήσεις.
Σε αυτό το σημείο έκανα την ερώτηση στον κ.Αγγελίδη αν ήταν διατεθειμένος να παραχωρήσει τις εγκαταστάσεις της Χρυσοπηγής ως Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων και τινάχτηκε μέχρι επάνω, μου είπε επί λέξει «γιατί δεν τους πάτε στο στρατόπεδο της Ροδόπολης εδώ θα ξεσηκωθούν οι πάντες κλπ, εγώ θα σας στηρίξω αλλά θα δημιουργήσουν πρόβλημα όλοι οι υπόλοιποι θα χάσετε ψήφους, θα σας βρίζουν όλοι». Τελικά από ότι αποδείχθηκε εκ των υστέρων δεν φώναξε κανένας ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ. Του είπα, δήμαρχε, δεν καθορίζουμε εμείς το που θα πάνε οι πρόσφυγες αλλά το Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής το οποίο έχει καταλήξει ότι δεν ενδείκνυνται στρατιωτικές εγκαταστάσεις. Του τόνισα δε εξαρχής ότι δεν θέλω να το εκλάβει ως εκβιασμό στη στήριξη που ζητούσε για την υπογραφή της παραχώρησης των στρατοπέδων από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας. Ο αρχικός λόγος της συνάντησης ήταν πράγματι να ενισχύσουμε ως Νομαρχιακή Επιτροπή το αίτημα του δήμου, και βέβαια δεν υποσχέθηκα τίποτα μιας και η απόφαση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ διαχρονικά κινείται στην τελείως αντίθετη κατεύθυνση, διεκδικούμε δηλαδή όχι μόνο τα δύο αλλά και τα τρία στρατόπεδα, ανεξάρτητα από τη θέση του κ.Καμμένου ή ακόμα και συνολικά της κυβέρνησης. Είπαμε, άλλο το κόμμα και άλλο η κυβέρνηση.

Άρα τουλάχιστον ως προς το πρώτο σκέλος της δήλωσης του δημάρχου «Ούτε ήξερα αν θα έρθουν οι πρόσφυγες, ούτε ήξερα πότε θα έρθουν», είναι προφανές το ψέμα του, γνώριζε πολύ καλά όχι μόνο ότι θα έρθουν αλλά και το πότε περίπου θα έρθουν, την ακριβή ημερομηνία άλλωστε δεν την γνώριζα ούτε κι εγώ.
Η δε ομολογία «του είπα να μην φέρουν πρόσφυγες στην πόλη», αν δεν είναι ρατσιστική τότε πως αλλιώς χαρακτηρίζεται μια τέτοια δήλωση και μάλιστα από έναν δήμαρχο που συμμετέχει στο ΔΙΚΤΥΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ;
Για δε την επίσκεψή μου στους ξενώνες της Χρυσοπηγής παραβιάζει ανοιχτές πόρτες, αφού όλα αυτά τα είπα δημόσια, ότι δηλαδή καταγράψαμε όλους τους πιθανούς χώρους όπως μας ζητήθηκε από το Υπουργείο ( και αφού επί ένα χρόνο ο κ.Δήμαρχος κωλυσιεργούσε), για να έχει τη δυνατότητα το Υπουργείο να επιλέξει τον καταλληλότερο.
Όσο δε για την προθυμία του να βοηθήσει, τι να πω είναι μνημειώδης. Το μόνο που επαναλαμβάνει είναι γιατί τους φέρανε εδώ, γιατί φέρανε και άλλους 80 χωρίς να μας ειδοποιήσουν. Δηλαδή αν τον ειδοποιούσαν έγκαιρα, πως θα αντιδρούσε; Θα δεχόταν να βοηθήσει και πως; Ο δήμος λέει δεν έχει καμία ευθύνη. Σοβαρά κ.Αγγελίδη, καμία ευθύνη και καμία ηθική υποχρέωση; Και ποια η διαφορά σας τότε από τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;

Όσο για το αν διαμαρτύρομαι για την μη παραχώρηση των στρατοπέδων και πάλι λάθος πληροφόρηση έχει ο κ.Δήμαρχος. Ήδη έγινε μία άτυπη συνάντηση και θα ακολουθήσει και επίσημη, αφού δημόσια ανέλαβε ο κ.Φωτιάδης να καλέσει φορείς και προσωπικότητες που απαιτούν την παραχώρηση και των τριών στρατοπέδων. Εσείς γίνατε κ.Αγγελίδη βασιλικότερος του βασιλέως και εκλιπαρείτε για μία υπογραφή, για να πάρετε τι; Αυτά που ανήκουν κατά πλήρη κυριότητα στο δήμο και στους δημότες; Εγκλωβιστήκατε σε μια αυτοκαταστροφική τακτική και δεν βλέπετε το αδιέξοδο.








Επιστρέφοντας στο επίμαχο θέμα κ.Αγγελίδη αντί να μου κόψετε την καλημέρα ( άλλωστε ποτέ δεν την επιδίωξα, εσείς την επιδιώκετε σταθερά μεταξύ των δύο Κυριακών που μεσολαβούν στις επαναληπτικές δημοτικές εκλογές ), καλό θα είναι μέχρι την επόμενη συνάντηση του Δικτύου Αντιρατσιστικών Πόλεων που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα τον Νοέμβριο του 2016, να προσπαθήσετε με πράξεις και όχι με ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, να συμβάλλετε στην ανακούφιση των προσφύγων που υπάρχουν στον δήμο σας και τότε ο ΘΕΟΣ ίσως να σας συγχωρέσει για τα ψέματά σας, την απέχθειά σας για τους πρόσφυγες και τα ΑΔΕΣΠΟΤΑ.

Παναγιώτης Κοτρώνης

Πληροφορίες άρθρου:

1012 προβολές

Αρέσει σε 1 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

24/01/2017 | Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

06/10/2016 | Η Ε.Β.Ζ. και η προοπτική του εργοστασίου ζάχαρης των Σερρών

05/08/2016 | Η αντιπολίτευση της χυδαιότητας

23/06/2016 | Κάντο, όπως η Σπάρτη

18/02/2016 | Το σύνταγμα και η διαπλοκή των ΜΜΕ

04/02/2016 | Τώρα, σκουπίδια στο Παλαιόκαστρο και από το Κιλκίς

13/01/2016 | Τι Κόμμα θέλουμε

29/10/2015 | Αντιπολίτευση για κλάματα

28/08/2015 | Πρόσκληση

03/07/2015 | Για όσους δεν κατάλαβαν ή δε θέλουν να καταλάβουν το νόημα του δημοψηφίσματος…

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1926 | 

Στο "Κινημα-Ομόνοια", (δηλ. στο "Κρόνιον") προβλήθηκε η κωμωδία "Ονειρώδης Γάμος" με τον Χάρυ Λίτκε σε τέσσερεις μεγάλες πράξεις "όπου εκτυλίσσεται με όλας τας καλλιτεχνικάς του αναλαμπάς το υπέροχον τάλαντον της συγχρόνου ηρωίδος του κινηματογράφου Όσσι Οσβάλδα".

1926 | 

"Ο Αναστάσιος Μητρούσης υπέστη άγρια επίθεσιν διά λίθου όστις ερρίφθη εναντίον του καθ' ήν ώραν ούτος μετέφερε πελάτες του είς τον οίκον ανοχής, όστις έθραυσε τον υαλοπίνακα του αυτοκινήτου παρ' ολίγον δε να άφινε αυτόν άπνουν…". Από δημοσίευση καταγγελίας του Συνδέσμου Μηχανικών και Οδηγών Αυτοκινήτων Νομού Σερρών στην εφημερίδα "Ελεύθερος Πολίτης" της 28ης Μαΐου 1926.

1935 | 

Δόθηκε ρεσιτάλ του βαθύφωνου του Εθνικού μελοδράματος Μαρσέλλου στο κινηματοθέατρο "Κρόνιο", συνοδεία πιάνου από τον Γ. Γεωργιάδη. Την οργάνωση είχε το Ωδείο Σερρών "Ορφεύς".

1935 | 

Στο κινηματογράφο "Κρόνιον" προβάλλεται η ταινία "Αι δύο ορφαναί".

1941 | 

Με την αρ. 7 διαταγή της βουλγαρικής στρατιωτικής διοίκησης, υποχρεώθηκαν οι Σερραίοι να γράψουν όλες τις επιγραφές των καταστημάτων στη βουλγαρική γλώσσα και τα ονόματά τους να φέρουν καταλήξεις βουλγαρικές. Για την παράβαση της διάταξης προβλέπονταν πρόστιμο και κλείσιμο του καταστήματος. Ταυτόχρονα διατάχθηκαν όλα τα σπίτια και τα καταστήματα να εφοδιασθούν με βουλγαρικές σημαίες, απαγορεύθηκε η κυκλοφορία σε όλους τους κατοίκους πέρα από τη δύση του ήλιου, η θεία λειτουργία στις πόλεις και στα χωριά να τελείται στη βουλγαρική γλώσσα, να μνημονεύονται οι βασιλιάδες της Βουλγαρίας και να αναρτηθεί στα γραφεία της Ιεράς Μητρόπολης Σερρών, καθώς και στα γραφεία των εκκλησιαστικών επιτροπών, η εικόνα του βασιλιά της Βουλγαρίας Βόρι.

1963 | 

(Κυριακή) Ολοκληρώθηκε η θητεία του Νικολάου Μουταφτσή ως δημαρχεύοντα ύστερα από την οριστική απόλυση του τέως δημάρχου Στ. Σταυρίδη. Το δημοτικό συμβούλιο ψήφισε για να εκλέξει νέο δήμαρχο. Στη ψηφοφορία δύο ήταν οι βασικοί υποψήφιοι, ο Νικόλαος Μουταφτσής και ο Γεώργιος Μόσχος. Τελικά ο πρώτος συγκέντρωσε 19 ψήφους και εκλέχθηκε δήμαρχος ενώ ο Γ. Μόσχος πήρε μόνο δύο ψηφους. Από έναν ψήφο έλαβαν και οι Ν. Κυριασκόπουλος και Σ. Σκουλίδης και μία ψήφος βρέθηκε λευκή.

1981 | 

Απεβίωσε στην Αθήνα ο Δημήτριος Τολούδης, που για ένα περίπου τέταρτο του 20ου αιώνα (1947 - 1970) εξέδιδε στο Σιδηρόκαστρο την εβδομαδιαία εφημερίδα "Σιδηροκαστρινό Βήμα". Γεννήθηκε στην Απολλωνιάδα Μ. Ασίας και ως πρόσφυγας το 1922 εγκαταστάθηκε στο Σιδηρόκαστρο. Πολιτεύτηκε και ως υποψήφιος βουλευτής και ως υποψήφιος Δήμαρχος Σιδηροκάστρου. Διετέλεσε Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου στο Σιδηρόκαστρο και πρόεδρος πολλών σωματείων. Από νεαρή ηλικία συνεργάσθηκε με τις εφημερίδες "Ελληνικό Μέλλον" Αθηνών και "Φώς". "Ταχυδρόμος" και "Χρόνος" της Θεσσαλονίκης. Το "Σιδηροκαστρινό Βήμα" ήταν μια από τις εγκυρότερες επαρχιακές εφημερίδες των Σερρών.

1995 | 

Ξεκίνησαν οι εργασίες του Βαλκανικού Συνεδρίου Μουσικής οι οποίες ολοκληρώθηκαν στις 28 Μαΐου. Η Οργανωτική Επιτροπή βράβευσε τον Χρήστο Π. Σταματίου για την πολύτιμη προσφορά του στα μουσικά πράγματα της πόλης.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
225 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
196579 προβολές από 1/5 έως 26/5
124750 προβολές τον προηγ. μήνα
158601 προβολές τον Μάρτιο