Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

Εκτός θέματος και εποχής; (για το ΧΥΤΑ και πάλι)

25/10/2016

Άρθρο του Αθανάσιου Μπόϊκου

 
 1
Ένα ακόμη στοιχείο στη δυσώδη υπόθεση του ΧΥΤΑ Σερρών προσέθεσε ο κος Δήμαρχος κατά τη διάρκεια του απολογισμού του προς τους πολίτες στην αίθουσα των ΑΣΤΕΡΙΩΝ (19-10-16).
Αναφερόμενος στην καταγγελία που τον Ιούνιο του 2011 έφερε τον έλεγχο του ΥΠΕΚΑ, την Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης (ΠΒΠ) στη συνέχεια (Ιούλιος 2013) και την καταδίκη Δημάρχου Σερρών και Αντιδημάρχου καθαριότητας (Οκτώβριος 2016), είπε:
«Σαράντα χρόνια είχαν χωματερή οι κάτοικοι του Μετοχίου και δέκα χρόνια ΧΥΤΑ και δεν έκαναν καταγγελία. Και μετά από πέντε μήνες που αναλάβαμε εμείς, οι Δήθεν κάτοικοι του Μετοχίου έκαναν καταγγελία». (Τόνισε ιδιαίτερα το «Δήθεν».)
Το νέο, τουλάχιστο για μένα, στοιχείο είναι από ποιους έγινε η καταγγελία. Αμέσως όμως ο κος Δήμαρχος ρίχνει καπνογόνα. Αναφέρεται σε «ΔΗΘΕΝ» Μετοχιώτες, που σημαίνει ότι δεν είναι πραγματικοί (μόνιμοι;) κάτοικοι του Μετοχίου. Και βέβαια το ουσιαστικό ερώτημα δεν είναι ποιας πόλης ή χωριού κάτοικοι είναι οι καταγγείλαντες αλλά γιατί ο κος Δήμαρχος επιχειρεί να θολώσει την περί ΧΥΤΑ συζήτηση.
Ας δεχτούμε ωστόσο το συνωμοσιολογικό του σενάριο: κάποιοι που δεν ενδιαφέρονται για το περιβάλλον –αν ενδιαφέρονταν πραγματικά, θα είχαν καταγγείλει την άθλια κατάσταση πολλά χρόνια νωρίτερα- περίμεναν την εκλογή του κου Αγγελίδη, για να του τη χρεώσουν και να τον βλάψουν πολιτικά, αλλά και δικαστικά, όπως εξελίχτηκε η υπόθεση. Αυτό ακριβώς είναι το καθαρό βάρος των λόγων του.
 
Με αυτά τα δεδομένα, παρατηρώ:
Πρώτο. Ομολογείται πλέον ΚΑΙ από τον κο Δήμαρχο πως ο ΧΥΤΑ δεν ήταν ΧΥΤΑ, αλλά στην ουσία μια χωματερή, με τη διαφορά ότι είχε στηθεί πάνω σε γεωμεμβράνη. Όσα απαριθμούνται στην ΠΒΠ και η τιμωρία που επιβλήθηκε το επιβεβαιώνουν αδιαμφισβήτητα. Η έκταση και βαρύτητα των παραβάσεων συνάγεται, εξάλλου, και από το γεγονός ότι μετά τον πρώτο έλεγχο και την αποτύπωση της κατάστασης από τις επιθεωρήτριες του ΥΠΕΚΑ (Ιούνιος 2011) δόθηκε διετής σχεδόν διορία στη δημοτική αρχή του κου Αγγελίδη να διορθώσει τα πράγματα, όμως αυτό δεν κατέστη δυνατό. Τόσο σοβαρές ήταν οι ελλείψεις και ανεπανόρθωτες οι βλάβες. (Απορρίπτω το ενδεχόμενο να μην έκανε τίποτε σε αυτή τη διετία η δημοτική αρχή.)
Δεύτερο. Αφού, λοιπόν, ήταν τόσο χάλια η κατάσταση και αφού κάποιοι «ΔΗΘΕΝ κάτοικοι» του Μετοχίου» «συνωμοτούσαν» εναντίον της νέας τότε δημοτικής αρχής του κου Αγγελίδη --ο κος Δήμαρχος φαίνεται να γνωρίζει ποιοι ήταν αυτοί- γιατί ο κος Αγγελίδης δεν κατήγγειλε συγκεκριμένα (πράξεις και ονόματα) το 2011 την αθλιότητα; Γιατί δεν την  καταγγέλλει έστω τώρα, μετά τη δικαστική ποινή που του επιβλήθηκε; Γιατί καλύπτει πράγματα, πρόσωπα και καταστάσεις; Και η ουσία του ζητήματος δεν έχει να κάνει με τους «Δήθεν», αλλά με τον ανάδοχο που λειτουργούσε το ΧΥΤΑ και τις ευθύνες της πρώην δημοτικής αρχής (ή των πρώην δημοτικών αρχών), που δεν τον έλεγχαν και δεν τον υποχρέωναν να εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις. Πρώτιστο και βασικό είναι η ίδια η αθλιότητα και όσοι ευθύνονται γι΄αυτήν. Ποιος την κατήγγειλε και ποια τα κίνητρά του έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Εν ολίγοις, ο κος Δήμαρχος, αντί να μας διαφωτίσει, συσκοτίζει σκόπιμα την υπόθεση και επιχειρεί να καταστήσει την όποια συζήτηση κουτσομπολίστικη, ανώδυνη και ακίνδυνη γι΄αυτόν, παρουσιάζοντας μάλιστα τον εαυτό του σαν ΔΗΘΕΝ θύμα πλεκτάνης, που έστησαν κάποιοι «Δήθεν κάτοικοι του Μετοχίου».
Τρίτο. Μήπως εκτός της δικαστικής ποινής πρόκειται να επιβληθούν και πρόστιμα; Και αν επιβληθούν, ποιος/ποιοι θα τα χρεωθούν; Τι λέτε κε Δήμαρχε; 
Τέταρτο. Έγιναν πολλές κοκορομαχίες στα ΑΣΤΕΡΙΑ το απόγευμα της 19ης Οκτωβρίου. Κοκορομαχίες που, με την ευγενική  χορηγία τηλεοπτικών καναλιών, συνεχίστηκαν και τις επόμενες μέρες. Απολαύσαμε ιδιαίτερα αυτή μεταξύ των κων  Φωτιάδη και Γκότση. (Τι πλούτος λεξιλογίου … τι ανταλλαγή «φιλοφρονήσεων»!) Κανείς τους βέβαια δεν είδε τίποτε ούτε άκουσε κάτι για την περίπτωση ΧΥΤΑ· για περιβάλλον που μαγαρίστηκε· για λεφτά που στην ουσία καταβάλλονταν αχρεωστήτως στον εργολάβο· για υπαλλήλους που υπέγραφαν. ΤΙΠΟΤΕ …
Κάτι μόνο ψελίστηκε έξω από το δικαστήριο πριν κάποιες μέρες, κάτι για μια «άδικη» ποινή. Η ποινή ήταν «άδικη» ή ο επιμερισμός της; Και εσείς, που με κατήφεια πενθούντων διαμαρτύρεστε τώρα για την εις βάρος σας  «αδικία», γιατί δεν επανορθώνετε, αφού γνωρίζετε πολύ καλά τους συνενόχους (σας);
Τόση διαπαραταξιακή βουβαμάρα … μάς ξεκούφανε πια!
Πέμπτο. Ακούει κανένας λειτουργός της δικαιοσύνης;
 
2
Ο απολογισμός του κου Δημάρχου αφορούσε στα πεπραγμένα του 2015. Η υπόθεση ΧΥΤΑ Σερρών δεν τέθηκε κατά τη χρονιά αυτή. Η δικαστική καταδίκη Δημάρχου και Αντιδημάρχου συνέβη πριν δύο βδομάδες. Θα «απασχολήσει», δηλαδή, το Δήμαρχο και τους «πολίτες» στον απολογισμό του 2016, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί το 2017.
Ρε παιδιά, μήπως είμαι εκτός θέματος (διαδικαστικά) και εκτός εποχής (ουσιαστικά); Μήπως γι΄ αυτό δεν απαντούν;
Τι λέτε κι εσείς, κε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου, που γνωρίζετε από πρώτο χέρι τα διαδικαστικά συνεδριάσεων και απολογισμών και το σωστό τάιμιγκ απόδοσης του λόγου; 

Αθανάσιος Μπόϊκος

Πληροφορίες άρθρου:

878 προβολές

Αρέσει σε 2 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

16/05/2017 | Μετρώντας τις μέρες μας

16/05/2017 | Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

23/03/2017 | Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

02/02/2017 | Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

01/02/2017 | Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

26/01/2017 | Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

13/01/2017 | Εύκολη προφητεία

29/12/2016 | ΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

19/12/2016 | Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

14/12/2016 | Αδιόρθωτοι

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1907 | 

Προδόθηκε από Βούλγαρο πράκτορα και περικυκλώθηκε από ισχυρό τουρκικό στρατιωτικό τμήμα ο Παπαπασχάλης ή καπετάν Ανδρούτσος, - που αποτελούσε τον φόβο και τον τρόμο των Βουλγάρων της περιφέρειας της Νιγρίτας-, επικεφαλής σώματος Ελλήνων ανταρτών και καταδιώκοντας βουλγαρική συμμορία κομιτατζήδων στη Νικοσλάβα (Νικόκλεια). Παρά την απεγνωσμένη του προσπάθεια να σπάσει την εχθρική γραμμή των πολυάριθμων Τούρκων έπεσε στο πεδίο της μάχης μαζί με άλλους τρεις άνδρες του αφού όμως πρώτα φόνευσε 14 Τούρκους στρατιώτες. Ο Παπα - Πασχάλης Α. Τσιάγκας ήταν από το Λειβαδοχώρι Σερρών. Κυνηγήθηκε αλύπητα από το βουλγαρικό κομιτάτο για τα πατριωτικά του αισθήματα. Διετέλεσε ιερέας στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα Σερρών. Ύστερα από το θάνατο του πατέρα του (σκοτώθηκε πολεμώντας στις 4.10. 1906), και τον τραυματισμό της μητέρας του, οργάνωσε δική του ένοπλη ομάδα. Ο Παπα - Πασχάλης υπήρξε ο πρώτος ορθόδοξος ιερέας που έπεσε στον Μακεδονικό Αγώνα, έχοντας το αξίωμα του αρχηγού αντάρτικης ομάδας. 1919: Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Ηρώου Σερρών με πρωτοβουλία του τότε διοικητή της θρυλικής Μεραρχίας Σερρών υποστρατήγου Π. Ζυμπρακάκη και βρισκόταν σε μια από τις εισόδους της πόλης, σ' αυτήν από τη μεριά του σιδηροδρομικού σταθμού, όπου βρίσκεται και σήμερα. Από τη Μεραρχία αυτή πήρε το όνομά ης και η σημερινή κεντρική οδός που διασχίζει την πόλη από την Πλατεία Ελευθερίας μέχρι το σταθμό των τρένων και που προηγουμένως ονομαζόταν αρχικά μεν οδός Σιδηροδρόμου και αργότερα Διοικητηρίου.

1927 | 

Οι έμποροι και οι επαγγελματίες των Σερρών πραγματοποίησαν μεγάλο συλλαλητήριο στη πλατεία Εμπορίου ζητώντας «…την κατάργησιν του μεσημβρινού κλεισίματος των καταστημάτων κατά την χειμερινήν περίοδον».

1929 | 

Ο «Ορφέας» ανήγγειλε για την ημέρα αυτή την τελετή για την ανάδειξη της πιο ωραίας Σερραίας, που θα κατακτούσε τον τίτλο της «Μις Σέρραι». Νικήτρια ανεδείχθη η Άννα Δόστη. «…Η εκλεγείσα τέλειος τύπος Ελληνικής καλλονής εγεννήθη εις Μελένικον και από δεκαεξαετίας κατοικεί εις την πόλιν μας. Είναι ηλικίας 21 ετών, υψηλή, με ωραίους αμυγδαλωτούς οφθαλμούς αναδίδοντας ελκυστικωτάτας λάμψεις, με κομμένα μαλλιά και με παράστημα ηγεμονικό. Τα κατέρυθρα χείλη της αποφράσσουν δύο μαργαριταρώδεις οδοντοστοιχίας όπισθεν των οποίων - κατά την προσφυεστάτην παρομοίωσην ενός γάλλου σοφού – «το χαμόγελον προσλαμβάνει την όψιν… ανατολής ηλίου πισ' από ανθοστολισμένα βουνά». Η Μις είναι σεμνοτάτων ηθών ανήκουσα εις μίαν ηθικωτάτην οικογένειαν εργάζεται δε ως διδασκάλισσα εις την Καρπερήν».

1938 | 

Στον κινηματογράφο «Κρόνιον» προβάλλονταν η ταινία «Ο Ένοχος» με τον Πιέρ Μπλανσάρ και στο «Πάνθεον» η ταινία «Μποέμ» με την Μάρθα Έγκερθ και τον Ζαν Κεπούρα.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
225 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
117771 προβολές από 1/2 έως 24/2
112170 προβολές τον προηγ. μήνα
137776 προβολές τον Δεκέμβριο