Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

Το θέατρο στους μαθητές

10/05/2017

Άρθρο του Χριστόφορου Παλαμίδη

 
Στις 4-5-2017 παρακολούθησα στην αίθουσα «Αστέρια» του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Σερρών, μία ωραία μαθητική παράσταση.
Ήταν μία διασκευή του έργου «Ο φιλάργυρος» του Μολιέρου, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας, από μαθητές των Γυμνασίων Σερρών, 1ου, 2ου, 4ου , 6ου και του Μουσικού.
Το αποτέλεσμα έδειχνε ότι είχε καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια, με πολύωρες πρόβες, που δεν είναι και τόσο εύκολη η πραγματοποίηση τους όταν πρόκειται για πολυμελή θεατρική ομάδα, τα μέλη της οποίας προέρχονται από πέντε διαφορετικά σχολεία. Πιστεύω ότι οι μαθητές που συμμετείχαν και έπαιξαν με την ψυχή τους, θα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή τις πρόβες και την παράσταση, με όλα τα ευτράπελα που συνήθως συμβαίνουν.

Βέβαια η επιτυχία μιας παράστασης δεν οφείλεται μόνον στις προσπάθειες και το ταλέντο των μαθητών που παίζουν στη σκηνή, αλλά και πολλών άλλων που τους υποστηρίζουν εκτός σκηνής.
Πρώτος απ’ όλους ο σκηνοθέτης που έχει το γενικό πρόσταγμα, και μετά οι διάφοροι συντελεστές της παράστασης. Όλοι αυτοί που ασχολούνται είτε με τη διδασκαλία( ορθοφωνία, τραγούδι, χορός ), είτε με την οργάνωση της προετοιμασίας και την εμψύχωση της ομάδος, από την πρώτη πρόβα μέχρι την ολοκλήρωση του θεατρικού έργου. Η παράσταση είναι το επιστέγασμα της δουλειάς και η ανταμοιβή της θεατρικής ομάδας, που εκφράζεται με το χειροκρότημα των θεατών.
Όσοι έχουν ασχοληθεί με το ερασιτεχνικό θέατρο γνωρίζουν πολύ καλά τις δυσκολίες της προετοιμασίας. Προσωπικά, επιδιώκω να πηγαίνω σε ερασιτεχνικές παραστάσεις γενικώς , σαν επιβράβευση αυτών των προσπαθειών και το χαίρομαι κάθε φορά, ακόμη και αν δεν με ικανοποιεί ιδιαιτέρως το αποτέλεσμα.

Θα σταθώ σε μία φράση που είπε ο σκηνοθέτης κ. Αστέρης Πολυχρονίδης «το θέατρο πρέπει να μπει στα σχολεία», την οποία επικροτώ. Επειδή έχω ασχοληθεί στο παρελθόν πολύ ζεστά με το ερασιτεχνικό θέατρο, και είδα στην πράξη τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ένας μαθητής από τη συμμετοχή του σε θεατρική ομάδα, θα εκφράσω την άποψή μου επί του θέματος.
Το θέατρο πρώτα απ’ όλα καλλιεργεί την υπευθυνότητα, την πειθαρχία και το ομαδικό πνεύμα, που αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα της φυλής μας. Στην παράσταση δεν μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, γιατί είσαι υπεύθυνος όχι μόνον για τον εαυτό σου, αλλά και για το σύνολο της ομάδας, η οποία από τις πρώτες πρόβες, επιβάλλει τους κανόνες της, που αν δεν τους τηρήσεις σε αποβάλλει.
Θυμάμαι κάποτε στην «Αυλή των Θαυμάτων» προς το τέλος, σε μια τραγική στιγμή του έργου, ο Σάκης που έκανε τον ταχυδρόμο, μπαίνοντας στη σκηνή( χαλαρός και εκτός κλίματος) για να μας φέρει ένα γράμμα, μόλις μας έβλεπε θλιμμένους λόγω του ρόλου, γελούσε. Μια, δυο, τρεις, τον πήραμε «σηκωτό» και από τότε πριν μπει στη σκηνή τιμωρούσε τον εαυτό του, δίνοντας χαστούκια στο πρόσωπό του, μέχρι που «έστρωσε». Μετά, το πρόβλημα το είχαμε εμείς οι άλλοι, γιατί έτσι που τον βλέπαμε να μπαίνει αναψοκοκκινισμένος από τα χαστούκια, με την πρώτη ατάκα που μας έλεγε υπερβολικά σοβαρός, εκεί που κλαίγαμε τη μοίρα μας, μας έπιαναν νευρικά γέλια και του πετούσαμε ό,τι βρίσκαμε μπροστά μας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του θεάτρου είναι, ότι σου μαθαίνει να εκφράζεσαι στον προφορικό λόγο, εκπαιδευόμενος στην ορθοφωνία, στη χρήση των σημείων στίξεως και στον τονισμό λέξεων, στις οποίες θέλεις να δώσεις έμφαση. Είναι λυπηρό να ακούς ομιλητές να λένε σημαντικά πράγματα με μονότονο τρόπο, που κοιμίζει το ακροατήριο και το κάνει να χασμουριέται.
Τέλος θεωρώ σαν μέγιστο όφελος για το ίδιο το μαθητή από τη συμμετοχή του σε θεατρική παράσταση, το ό,τι μαθαίνει να εκφράζεται ενώπιον ακροατηρίου. Συχνά παρατηρείται το φαινόμενο, άτομα με γνώσεις και άποψη που μιλάνε άνετα στην παρέα τους, να αδυνατούν να αρθρώσουν λόγο μπροστά σε κοινό. Κάποιοι φθάνουν μέχρι του σημείου να τους πιάνει κρύος ιδρώτας και να κομπλάρουν χάνοντας τη μιλιά τους, λες και βρίσκονται μπροστά σε εκτελεστικό απόσπασμα. Αντίθετα βλέπεις άλλους άσχετους, με μόνο προσόν το θράσος, να μιλάνε ασταμάτητα χωρίς να λένε τίποτα ή να είναι εκτός θέματος και να μην μπορείς να τους σταματήσεις.
Για το τη θεατρική παιδεία και την οργάνωση παραστάσεων στα σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, γνωρίζω ότι υπάρχουν προγράμματα και ενθάρρυνση εκ μέρους της πολιτείας. Αυτά όμως δεν γίνονται με εγκυκλίους και με το έτσι θέλω, ούτε με το να κάνουμε τη δουλειά μας στα πλαίσια των καθηκόντων μας, σαν τυπικοί δημόσιοι υπάλληλοι. Οι παραστάσεις και η κάθε σχολική εκδήλωση που έχει θεατρικό χαρακτήρα, γίνονται από ορισμένους που έχουν τη σχετική καλλιέργεια και το μεράκι, σε σχολεία με ανοιχτόμυαλους διευθυντές.

Τελειώνοντας θέλω να συγχαρώ, το Σύλλογο Ελληνογαλλικής Φιλίας, τον σκηνοθέτη και όλους τους συντελεστές της παράστασης.

Χριστόφορος Παλαμίδης

Πληροφορίες άρθρου:

2493 προβολές

Αρέσει σε 6 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

29/11/2017 | Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

29/06/2016 | Ανάσα αισιοδοξίας

24/02/2016 | Πολιτική αυτοκτονία

02/10/2015 | Ποιός έκλεισε τις τράπεζες, γιατί επέβαλαν τα capital controls και πότε θα γίνει η άρση τους

10/12/2014 | Δημοκράτες και φασίστες

28/11/2014 | Με το αέριο ζεστάθηκε το κοκαλάκι μας

17/12/2013 | Η αλήθεια για το φρέσκο γάλα

25/11/2013 | Παγκόσμια ημέρα δημόσιας τουαλέτας

08/03/2013 | Τα καρπουζάκια της Νάξου

22/02/2013 | Tο κρέας και τα μυστικά του

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1907 | 

Από έκθεση του Έλληνα Προξένου Σακτούρη: «Επειδή ο φανατικός ημίν εχθρός, εκατόνταρχος της χωροφυλακής Σερρών Ιμπραήμ εφέντης… επέμενε να πυρποληθή ο ναός (της Τοπόλιανης όπου κατέφυγαν αντάρτες) ο επί κεφαλής των αποσπασμάτων Αλβανός και γνωστός μοι Χαμίτ Αγάς ημπόδισεν… Παρεκάλεσαν (οι συλληφθέντες αντάρτες της ομάδος Στρατή) προς τούτοις τον Χαμίτ Αγά να μεταφέρη αυτούς εις Σέρρας ελεύθερους δεσμών, επί των λόγω της τιμής των ότι δεν θα δραπετεύσωσιν. Ούτω και εγένετο. Πληροφορηθείς όμως το πράγμα ο κ. Verand έσπευσε να διαμαρτυρηθή, διότι οι Ελληνομακεδόνες ήχθησαν ενταύθα ουχί σιδηροδέσμιοι, αλλ' ελεύθεροι».

1908 | 

Πραγματοποιήθηκαν γυμναστικοί αγώνες στο προαύλιο της Σχολής Καμενικίων, ενώπιον του Μητροπολίτου Γρηγορίου. Η έναρξη των αγώνων δόθηκε από την μουσική του Γυμναστηρίου «Τερψιχόρη». Οι μαθητές εκτέλεσαν ασκήσεις υπό τα παραγγέλματα του δασκάλου Γυμναστικής Ιωάννου Καλαϊτζή. Ακολούθως αγωνίστηκαν στη λιθοβολία με φόρα, στο δρόμο αντοχής 300 μ., στο άλμα σε μήκος, στο δρόμο αντοχής 700 μ., στη πάλη, στο άλμα εις ύψος και στη διελκυνστίδα καθ' ομάδας. Στο τέλος όλοι οι μαθητές χόρεψαν συρτό και έγινε απονομή δώρων στους αριστεύσαντες.

1928 | 

Εγκρίθηκε η χορήγηση πίστωσης για τους πλημμυροπαθείς των Σερρών ποσού 1,5 εκατομμυρίου δραχμών.

1929 | 

Στις εκλογές που γίνονται για την ανάδειξη γερουσιαστών, οι Σερραίοι Φιλελεύθεροι θα συγκεντρώσουν 15.822 ψήφους και θα εκλέξουν τρεις γερουσιαστές, ενώ οι Λαϊκοί με 6.789 ψήφους δεν θα καταφέρουν να πιάσουν τη βάση, με αποτέλεσμα να μην εκλεγεί κανείς. Εκλέχτηκαν οι: Ιωάννης Δούμπας και Θεολόγος Εξηντάρης με τους Φιλελεύθερους του Ε. Βενιζέλου και Δημήτριος Πάζης με τη Δημοκρατική Ένωση και το Αγροτικό και Εργατικό κόμμα.

1930 | 

Η ομάδα του «Άρεως» Σιδηροκάστρου αντιμετωπίζει τη βουλγαρική ομάδα Βέσωφ στο Πετρίτσι της Βουλγαρίας, από την οποία ηττήθηκε με σκόρ 2-1. Την ομάδα του Σιδηροκάστρου, που ταξίδεψε με φορτηγό στη Βουλγαρία, συνόδευσε πλήθος Σιδηροκαστρινών φιλάθλων.

1937 | 

Στον κινηματογράφο «Πάνθεον» προβλήθηκε η ταινία «Ο Ένοχος». Τα έσοδα από την προβολή της ταινίας πήγαν υπέρ της βασιλικής αεροπορίας. Πριν από την προβολή και στα διαλείμματα πήρε μέρος η παιδική χορωδία του Ωδείου Σερρών. Για τους ίδιους σκοπούς έγινε προβολή και στο «Κρόνιον». Με σχετική του ανακοίνωση ο Δήμαρχος Γ. Μόσχου είχε καλέσει τους Σερραίους να σπεύσουν και να συνδράμουν με την συμμετοχή τους.

1941 | 

Ο Βουλγαρικός Στρατός που ήταν σύμμαχος των Γερμανών εισέρχεται στο Σιδηρόκαστρο.

1948 | 

Η εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ» αυτή τη μέρα έγραφε: «…Μεγάλη επίσης ευθύνη βαρύνει την γυναίκα δια την υπαιτιότητα της «μοιχείας» (…) Το 1937 εν Καβάλλα 16 μοιχαλίδας επι 17 διαζυγίων, εν Σέρραις 9 επί 11…».

1959 | 

Η Ανθή Ζαχαράτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής υπό τη διεύθυνση του Χρήστου Π. Σταματίου έδωσε συναυλία στις Σέρρες.

1961 | 

Οι μαθητές των τμημάτων κλασσικής κατεύθυνσης Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Α΄ Γυμνασίου Αρρένων, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους Τρυφερούλη Κ., Μαιγγίρη Εμ. και Μούκα Μ. πραγματοποίησαν ημερήσια εκδρομή στο χωριό Νέο Σούλι. Η εκδρομή είχε καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα και απέβλεπε στο να συλλέγουν πληροφορίες που αφορούσαν την ιστορία του χωριού.

1967 | 

Στις 06:00 π.μ., στρατιωτικά τμήματα των πραξικοπηματιών της χούντας των συνταγματαρχών κατέλαβαν επίκαιρες θέσεις σε κεντρικά σημεία της πόλης. Στις 8:15 π.μ. άρχισαν οι συλλήψεις: 6 στελέχη της Ε.Δ.Α. που πήγαν στα γραφεία του κόμματος στην οδό Μεραρχίας για να καταστρέψουν τα αρχεία συνελήφθησαν από τα όργανα της ασφαλείας. Συνολικά από το Ν. Σερρών συνελήφθησαν 296 άτομα. Μεταξύ αυτών αρκετοί άρρωστοι και υπερήλικες καθώς επίσης και 8 γυναίκες.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
226 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
182222 προβολές από 1/4 έως 21/4
286382 προβολές τον προηγ. μήνα
364671 προβολές τον Φεβρουάριο