Στο σεντούκι της ψυχής μου" - Ευθυμία Αθανασιάδου

Το τελευταίο σας βιβλίο κυκλοφορεί με τον τίτλο «Στο σεντούκι της ψυχής μου». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για αυτό;
Το σεντούκι είναι ένα βιβλίο για την ψυχική δύναμη που έχει ο άνθρωπος.Μέσα από την ιστορία της Αρετής μεταφερόμαστε στην μεταπολεμική περίοδο της Ελλάδος και συγκεκριμένα τη Μακεδονία και τη Θράκη.Μαζί της ταξιδεύουμε στην Ξάνθη ,βιώνουμε τη φτώχεια όπου μεγάλωσε,ζεσταινόμαστε μεσα σε μια καλύβα με ένα μαγκάλι και βλέπουμε τον αποχωρισμό στην πιο τρυφερή ηλικία από τη μάνα της.Μεταφερόμαστε στην Καβάλα στην αναζήτηση των μοναδικών εν ζωή συγγενών της περιφερόμενοι στις λασπωμένες γειτονιές της παλιάς πόλης.Εκεί βλέπουμε να τη χτυπάει και πάλι η μοίρα αφήνοντάς της ανεξήτηλα σημάδια τα οποία και θα καθορίσουν το μέλλον της.Κυνηγημένη φευγεί για την πόλη των Σερρών όπου θα δουλέψει στα Καπνομάγαζα.Εκεί η ζωή της δείχνει επιτελους το καλό της πρόσωπο και της στελνει φύλακες άγγελους που θα τη προστατεύουν μέχρι τέλους.Από κεί και πέρα το ταξίδι της Αρετής, μας φτάνει ως τα αστέρια ,αφού η μοίρα της χαρίζει όλα αυτά που της στέρησε τόσοα χρόνια.

Ο κεντρικός σας χαρακτήρας, η Αρετή, έχει δικά σας χαρακτηριστικά; Μοιάζετε;

Η Αρετή στο βιβλίο περπατάει –και οχι τυχαία-σε μονοπάτια που έχω περπατήσει κι εγω ως παιδί.Αρχικά μέσα από την πορεία της περιγράφω γειτονιές που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια ,μυρωδιές που έχω από τότε και γεύσεις που μένουν ακόμη και τώρα στα χείλη μου.Από χαρακτηριστικά,το γεγονός πως αγαπάει το διάβασμα και δεν τα παρατάει ακόμη και στα πιο δύσκολα ,είναι και χαρακτηριστικό δικό μου,αφού κι εγω ως παιδί συνδίαζα σχολείο και εργασία.Από κει και πέρα τον χαρακτήρα της Αρετής τον έχτισα πιο ανθεκτικό και καλοσυνάτο από ότι συνηθίζει άνθρωπος να έχει,οχι πως δεν υπάρχουν,αλλά βέβαια σπανίζουν και ειδικά στη σημερινη εποχή.Αυτό το έκανα για να τονίσω πως όποιος πορεύετε στη ζωή του με αρετή ,πείσμα και καλοσύνη η ζωή του ανταποδίδει το καλύτερο χαμόγελό της.

Τι ξεχωρίζετε στο βιβλίο αυτό σε σχέση με τα άλλα που έχετε κυκλοφορήσει; Και ποιο από όλα είναι αυτό που θα λέγατε αγαπημένο σας αν έπρεπε να επιλέξετε;


Το κάθε βιβλίο που γράφω προσπαθώ να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.Σαφώς όμως όλα έχουν την προσωπικότητα του συγγραφέα μέσα,έτσι ώστε να αφήνουν το στίγμα τους στη λογοτεχνία.Το σεντούκι ξεχωρίζει από τα δύο προηγούμενα αφ’ενος από το χρόνο που εξελίσσεται και αφ’ετέρου από την ίδια την ιστορία του βιβλίου η οποία δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα.Όσον αφορά το πιο αγαπημένο μου,θα πω πως δεν μπορώ να ξεχωρίσα κάποιο,γιατι όσο κλισέ κι αν ακουστεί,όλα είναι παιδιά μου,όλα έχουν κάτι από την ψυχή μου μέσα.

Από πού αντλείτε την έμπνευση σας; Γράφετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας;

Η έμπνευση έρχεται από οπουδήποτε.Από μια ιστορία που θα μου αφηγηθεί κάποιος,από μια προσωπική μου εμπειρία,από μια ταινία,ακόμα και από ένα στίχο ενός τραγουδιού η μια μελωδία που θα με αγγίξει...Συνηθίζω να γράφω πολύ νωρίς το πρωί ,όπου όλα γύρω μου είναι ήρεμα.

Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο συγγραφέα που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γραφής και του βιβλίου;

Θα συμβούλευα τον νεα συγγραφέα αυτό που θα συμβούλευα οποιοδήποτε νέο σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.Να αγαπάει αυτό που κάνει,να έχει μεράκι για αυτό και να προσπαθεί να αφήσει κάτι αξιόλογο πίσω του.Μόνο έτσι θεωρώ πως κάποιος είναι επιτυχημένος σε ότι επιλέγει να κάνει.

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Έχω ήδη ετοιμάσει το τέταρτο βιβλίο και βρίσκεται στον εκδοτικό μου οίκο αναμένοντας για εκτύπωση.Αυτό το διάστημα γράφω επίσης τη συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου, «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ»..

Βιβλίο | της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Συνάντηση συμμαθητών μετά από 50 χρόνια

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Ιστορία και Κομμουνισμός

της Δήμητρας Σαμαρά

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι, σύννεφο έβαλαν γιορντάνι….

της Δήμητρας Σαμαρά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη

Με αφορμή το SURVIVOR: Πως μας «καθοδηγεί» η TV…

του Γιώργου Πιπερόπουλου

Μετρώντας τις μέρες μας

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το θέατρο στους μαθητές

του Χριστόφορου Παλαμίδη

Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Προκλητή ζήτηση υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και προτάσεις αντιμετώπισης της – Περικοπές στην πρωτοβάθμια υγεία ή εξοικονόμηση πόρων;

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δάσος και ενέργεια και Γιατί λύματα;

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Γαλλικός Ρομαντισμός και Φιλελληνισμός

του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα, διαχειρισιμότητα του δημόσιου χρέους και βιωσιμότητα της χώρας

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Δημοσιονομική κρίση χρέους, τραπεζικό σύστημα και πολιτικο-οικονομικές ελίτ

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

Μια γιορτή επαναπροσέγγισης των πολιτισμών στα ερτζιανά κύματα στις Σέρρες

της Unesco Σερρών

Περί ευρωζώνης, εθνικών νομισμάτων και άλλων τινών

του Καλλίνικου Νικολακόπουλου

2017 Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

της Unesco Σερρών

Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Υγροβιότοποι, για μείωση του κινδύνου των καταστροφών

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Στιγμές της πόλης

της Αικατερίνης Εμμανουηλίδου

Στερητικό σύνδρομο εξουσίας

του Παναγιώτη Κοτρώνη

«Το τάγμα που τραγουδάει…»

της Δήμητρας Σαμαρά

Εύκολη προφητεία

του Αθανάσιου Μπόϊκου

΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αδιόρθωτοι

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται

του Αθανάσιου Μπόϊκου

ΤΑΡ, «νεοοθωμανισμός» και εθνικό συμφέρον

του Αθανάσιου Μπόϊκου

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματων print

Το Mνημόνιο ως παραβάν .....

04/11/2010

Άρθρο του Αθανάσιου Μπόϊκου

 
Δε χωρεί καμία αμφιβολία ότι η υπογραφή του Μνημονίου μεταξύ κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και ΔΝΤ επισημοποιεί την παράδοση της διακυβέρνησης της χώρας στα χέρια του διεθνούς τραπεζικού-κερδοσκοπικού κεφαλαίου. ΄Εχει πλέον καταστεί κοινή συνείδηση ότι η Ελλάδα χρησιμοποιείται ως πειραματόζωο για την εφαρμογή των πλέον ακραίων νεοφιλελεύθερων συνταγών και σε άλλες χώρες. Στόχος δε των πολιτικών αυτών είναι η χρηματοδότηση, μέσω της καταλήστευσης της κοινωνίας, του καπιταλιστικού συστήματος για το ξεπέρασμα της βαθιάς δομικής κρίσης του (κρίση ποσοστών κερδοφορίας).
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει μετατραπεί, με δική της επιλογή, σε ένα λόμπι κυνικών γραφειοκρατών ταγμένων στην υπηρεσία του διεθνούς τραπεζικού κεφαλαίου, που συμπιέζει και συνθλίβει την κοινωνία αδιαφορώντας για τα αποτελέσματα της πολιτικής του. Αυτό ακριβώς είναι και το πραγματικό νόημα της μονότονα επαναλαμβανόμενης φράσης από τα χείλη του πρωθυπουργού και των υπουργών του ότι «δε θα υπολογίσουμε το πολιτικό κόστος».

Δε χωρεί, επίσης, η παραμικρή αμφιβολία ότι το νέο αυτοδιοικητικό θεσμικό πλαίσιο, ο νόμος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», συντάχθηκε κατ’ επιταγή των άρθρων του Μνημονίου. Όπως τόνισε σε παλαιότερη συνέντευξή του και ο Δήμαρχος του Ελληνικού, Χρήστος Κορτζίδης, «ο Καλλικράτης είναι για την αυτοδιοίκηση ό,τι και το Δ.Ν.Τ. για την οικονομία. Αν περάσει αυτό το σχέδιο, θα έχουμε δήμους μεγαλύτερους, απρόσωπους, μακριά από τους πολίτες, λιγότερο ελεγχόμενους από τον κόσμο, τους εργαζόμενους και περισσότερο ελεγχόμενους από το οικονομικό και πολιτικό κατεστημένο…». («O δρόμος της Αριστεράς», 8-5-2010)

Όλα αυτά είναι ξεκάθαρα. Όμως, από αυτό το σημείο μέχρι το να ανάγει κάποιος τα πάντα απευθείας και αδιαμεσολάβητα στο Μνημόνιο και τις επιταγές του η απόσταση είναι πολιτικά σημαντική.
Είναι απολύτως κατανοητός ο λόγος της αποστροφής των πολιτών προς το Μνημόνιο. Η ρηχή, ωστόσο, και επίπλαστη αντιμνημονιακή ρητορεία του προέδρου της ΝΔ και των μικρών και μεγάλων στελεχών της δεν αποσκοπεί σε τίποτε άλλο παρά στο:
α. Να αποκρύψει την ταυτόσημη με το ΠΑΣΟΚ πολιτική της ΝΔ, πλήρως
ευθυγραμμισμένη με τα προτάγματα της ελεύθερης αγοράς: διάλυση
κοινωνικών θεσμών, συμπίεση μισθών-συντάξεων-δικαιωμάτων των
εργαζομένων, παράδοση του δημόσιου-κοινωνικού πλούτου στους
μεγαλοτραπεζίτες κ.ά.
β. Να καρπωθεί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις επερχόμενες
εκλογές της Τ.Α. μεγάλο μέρος της κοινωνικής αγανάχτησης και οργής
που προκαλεί η πολιτική της πασοκικής κυβέρνησης.
Δε είναι καθόλου απροσδόκητο και περίεργο που βλέπουμε αυτοδιοικητικούς άρχοντες της ΝΔ, οι οποίοι κατοικοεδρεύουν χρόνια τώρα σε δημαρχιακά μέγαρα και ευθύνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό για την εκποίηση της δημοτικής-κοινωνικής περιουσίας, για τη βαθιά διαπλοκή δημόσιων-ιδιωτικών συμφερόντων, για την πανταχού παρούσα διαφθορά και για την ερήμωση της πολιτικής ζωής του τόπου, να επιχειρούν να καλύψουν τις βαρύτατες πολιτικές τους ευθύνες, συνωθούμενοι πίσω από το παραβάν του Μνημονίου και τις επιπρόσθετες περικοπές σε κοινωνικές-προνοιακές δαπάνες που αυτό επιβάλλει μέσω του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ».

Και το αξιοπρόσεκτο στην περίπτωση είναι πως σε αυτό το εγχείρημα τούς χρησιμεύει αφάνταστα η κεντρική πολιτική επιλογή του ΚΚΕ. Διότι είναι εμφανές ότι, πέραν των όποιων διαφορετικών διακηρύξεων και θέσεών του, πέραν ακόμη και των (υποτιθέμενων) διαμετρικά αντίθετων προθέσεών του, το κόμμα αυτό, με την πολιτική που επέλεξε για να «νικήσει» στις αυτοδιοικητικές εκλογές, στηρίζει το πολιτικό παραβάν πίσω από το οποίο πολλοί τοπάρχες της ΝΔ –αλλά και «ανεξάρτητοι» πασοκογενείς «αντιμνημονιακοί»- επιχειρούν να κρύψουν τις τεράστιες πολιτικές τους ευθύνες για το κατάντημα της τοπικής αυτοδιοίκησης, αφού, τώρα πια, για όλες τις «κακοδαιμονίες» της Τ.Α. μπορούν να μας παραπέμπουν στο επικατάρατο Μνημόνιο.
Όλοι οι επικεφαλείς των ψηφοδελτίων της «Λαϊκής Συσπείρωσης», εστιάζοντας το φακό της κριτικής τους αποκλειστικά και μόνο στο δίδυμο Μνημόνιο-Καλλικράτης, εκτοπίζουν τη συζήτηση από συγκεκριμένες ευθύνες για συγκεκριμένες πράξεις ή απραξίες δημοτικών αρχόντων της ΝΔ και προικίζουν πολλούς γαλάζιους φαντομάδες της αυτοδιοίκησης με μια πρώτης τάξης δικαιολογία για να μεταθέσουν αλλού τις ευθύνες τους.
Αυτή η κοντόθωρη τακτική που επέλεξε η ηγεσία του ΚΚΕ, ανεξαρτήτως των όποιων θετικών εκλογικών επιδόσεων θα σημειώσει το κόμμα αυτό, αποτελεί ολέθριο πολιτικό σφάλμα, τα αποτελέσματα του οποίου θα τα πληρώσουν ακριβά –και τα πληρώνουν ήδη- οι τοπικές κοινωνίες και ο χώρος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Αλλά και το ίδιο το ΚΚΕ έχει πολλά να χάσει μακροπρόθεσμα. Γιατί όταν στην τοπική αυτοδιοίκηση θα έχουν απομείνει μόνο στάχτη κι αποκαΐδια, τότε δε θα ωφελεί σε τίποτε μήτε το λαϊκό κράτος μήτε η λαϊκή εξουσία.

ΥΓ Το πρόσφατο εκβιαστικό προς την κοινωνία μήνυμα του πρωθυπουργού,
προϊόν του κυβερνητικού πανικού μπρος στην επερχόμενη λαϊκή
αποδοκιμασία, επιβεβαιώνει ανάστροφα την παραπάνω εκτίμηση.
Αθανάσιος Μπόϊκος
υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
της «διάβασης πεζών»
Σέρρες, 28-10-2010

Αθανάσιος Μπόϊκος

Πληροφορίες άρθρου:

1532 προβολές

Αρέσει σε 16 άτομα

Άρθρα του ίδιου συντάκτη

16/05/2017 | Μετρώντας τις μέρες μας

16/05/2017 | Αλέξης Τσίπρας, ένας Ντόριαν Γκρέι της πολιτικής

23/03/2017 | Πρόσεχε το δάχτυλο, όχι το φεγγάρι

02/02/2017 | Και δάσκαλοι - όχι μόνο φιλόλογοι

01/02/2017 | Ένας δήμαρχος, μια μήνυση και ο … ΤΑΡ (πάλι)

26/01/2017 | Ποιοι μας αποκαλούν «λαϊκιστές»;

13/01/2017 | Εύκολη προφητεία

29/12/2016 | ΄Ανθρωποι και κατσαρίδες

19/12/2016 | Ένας «ρεαλιστής» δήμαρχος

14/12/2016 | Αδιόρθωτοι

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πρέπει να συμπληρώσετε το είδος του επαγγέλματος που ψάχνετε

1905 | 

Επισκέφθηκε για δεύτερη φορά τις Σέρρες ο Επιθεωρητής των ελληνικών σχολείων της Μακεδονίας, καθηγητής Δημήτριος Σάρος. Η τελευταία του επίσκεψη έγινε στις 1 έως 3 Μαρτίου 1906.

1913 | 

Κυκλοφόρησε η πρώτη μετά την απελευθέρωση από τον Οθωμανικό ζυγό σερραϊκή εφημερίδα «ΣΕΡΡΑΙ» που ήταν «εβδομαδιαία, πολιτική, κοινωνιολογική, φιλολογική, δικαστική και των ειδήσεων» με διευθυντή το δικηγόρο Δ.Σ. Παπαντωνίου και διαχειριστή τον Β.Σ. Παπαντωνίου. Είχε τέσσερις σελίδες, σε σχήμα 37Χ45 και με τιμή φύλλου πέντε λεπτά. Η εφημερίδα έβγαινε κάθε Κυριακή.

1923 | 

Επανιδρύθηκε στην πόλη η Ομάδα Προσκόπων Σερρών από τον τότε υπηρετούντα στο 19ο Σύνταγμα Πεζικού Ανθυπολοχαγό Γεώργιο Βλάχο προερχόμενο από την 9η Ομάδα Ναυτοπροσκόπων Αθηνών. Ο ίδιος ανέλαβε την αρχηγεία της Ομάδας με υπαρχηγό τον Αλέξανδρο Σάββα και το σύνολο αποτέλεσαν μαθητές του εδρεύοντος στις Σέρρες Αγροτικού Ορφανοτροφείου Αρρένων. Η πρώτη προσκοπική ομάδα στην πόλη των Σερρών ιδρύθηκε το 1915 αλλά λόγο των γεγονότων που ακολούθησαν ( Α΄ Παγκόσμιος πόλεμος και Βουλγαρική κατοχή) δεν πρόλαβε να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί και σύντομα διαλύθηκε.

1928 | 

Πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα του Εμπορικού Συλλόγου Σερρών τα εγκαίνια του τηλεφωνικού κέντρου και δικτύου της πόλης.

1928 | 

Ο καινούργιος κινηματογράφος «Ρέμβη», τον οποίο διηύθυνε ο επιχειρηματίας Σαμ. Καμπυλή, πρόβαλε την ταινία «Ο λόγος της τιμής ενός κακούργου». Η «Ρέμβη» που, όπως διαφημίζονταν, βρίσκονταν στην περιοχή της «Νέας Αγοράς», και πιο συγκεκριμένα στο Εσκί Τζαμί, λειτούργησε κατά χρονικά διαστήματα άλλοτε με δύο ονόματα και άλλοτε σε δύο αίθουσες προβάλλοντας ταυτόχρονα δύο ταινίες, από τις οποίες ο θεατής μπορούσε να επιλέξει αυτήν της αρεσκείας του. Την ίδια ημέρα στους κινηματογράφους «Ορφέα» προβάλλονταν η ταινία «Το τέλος του Μόπντε Κάρλο», στο «Πάνθεον» «Ο βασιλιάς της ζούγκλας» και στα «Διονύσια» «Η χορεύτρια του Τσάρου».

1933 | 

Πραγματοποιήθηκε μεγάλη χοροεσπερίδα του Ισραηλιτικού Συλλόγου ΕΡΛΖ, στο ζαχαροπλαστείο Κ. Χριστοδούλου.

1937 | 

Στον κινηματογράφο «Κρόνιον» προβάλλονταν η ταινία «Φτωχό πλουσιοκόριτσο» με την Σίρλεϋ Τεμπλ.

1956 | 

(Κυριακή) Πέθανε χτυπημένος από την επάρατη νόσο πρωταθλητής στίβου Θανάσης Μπεκιάρης, στις 12 το μεσημέρι, στο σπίτι του, στην οδό Εφόρων 23, σε ηλικία 50 χρόνων. Ο θάνατός του, κατά το γιατρό Σ. Τσότσαλα που τον πιστοποίησε, προερχόταν «εκ καρκίνου του στομάχου τ.σ. καχεξία».

1963 | 

Ο αρχηγός της Ε.Ρ.Ε. Κωνσταντίνος Καραμανλής αυτοεξορίστηκε στο Παρίσι. Την αρχηγία του κόμματος ανέλαβε ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος.

1967 | 

Από την αθηναϊκή εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ»: «…ο Ηρακλής και ο Πανσερραϊκός. Δεν κάμπτουνται εύκολα στο γήπεδό τους. Εκεί θα στηριχθούν για να πάρουν τους απαραίτητους βαθμούς ώστε να μη βρεθούν σε δύσκολη θέσι την ώρα της κρίσεως».

1980 | 

Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 70 χρόνων από την ίδρυση του ιστορικού ομίλου «Ορφέα» τιμήθηκαν Σερραίοι που διέπρεψαν πανελληνίως στις τέχνες και το πολιτισμό. Συγκεκριμένα τιμήθηκαν οι: Πέτρος Πέννας (Ιστορία), Σάκης Νάσιουτζικ (φιλοσοφία), Νίκος Αστρεινίδης (μουσική), Γιάννης Πατράκογλου (ζωγραφική) και Κώστας Τσέλιος (γελοιογραφία).

1988 | 

(Παρασκευή) Δόθηκε η πρεμιέρα του θεατρικού έργου «Στέλλα Βιολάντη» του Γ. Ξενόπουλου από το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Σερρών.

1994 | 

Ξεκίνησε το τριήμερο Αναπτυξιακό Συνέδριο του Νομού Σερρών στην αίθουσα του κινηματοθεάτρου «Αστεριών» υπό την αιγίδα της Νομαρχίας (προσωρινός Νομάρχης Χρήστος Σαλαλές). Οι εργασίες του συνεδρίου κράτησαν μέχρι τις 11 του μηνός και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και των τοπικών παραγωγικών, κοινωνικών και πολιτιστικών φορέων. Το συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα των υπουργείων Εσωτερικών και Μακεδονίας - Θράκης.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Όλο γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε ρούχα, και όλο οι ντουλάπες μας, ασφυκτιούν!

Για να ξαλαφρώσεις ντουλάπες και συρτάρια, χωρίς να χρειαστεί να πετάξεις τίποτα, απλά άλλαξε τον τρόπο που τακτοποιείς κάποια ρούχα!

Τα λεπτά ρούχα, όπως μακό, κολλάν καθώς και αυτά που δεν τσαλακώνουν εύκολα, όπως μάλλινα πουλόβερ και φόρμες γυμναστικής, μπορείς να τα τυλίξεις ρολό, και να τα τοποθετήσεις στα ράφια. Αυτομάτως η ντουλάπα σου θα αποκτήσει πιο οργανωμένο look αλλά και θα εξοικονομήσεις τουλάχιστον το 1/3 του χώρου που υπήρχε!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ...

82 πρόσωπα
3587 δημοσιευμένα άρθρα
226 ατάκες
33 videos
42 αρχεία ήχου
107861 προβολές από 1/12 έως 9/12
388046 προβολές τον προηγ. μήνα
338337 προβολές τον Οκτώβριο